mie
Kirjotin tän ennen ku näin Taaren kirjotuksen. Oliko tuosta samasta aineesta kyse?Alkuperäinen kirjoittaja mie:Se aine oli joku joka tekee vaatteesta helpommin silitettävän, että tuskin lhtee pesussa.
Kirjotin tän ennen ku näin Taaren kirjotuksen. Oliko tuosta samasta aineesta kyse?Alkuperäinen kirjoittaja mie:Se aine oli joku joka tekee vaatteesta helpommin silitettävän, että tuskin lhtee pesussa.
HYVÄ, ET TAJUSIT!!Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen::ashamed: mä perun puheitani.. Luin tälläsen jutun. http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2007/08/554396 :ashamed: :ashamed:
Yleensä kun suomessa on niin tiukat noi rajoitukset niin luottaa että täällä ei mitään myrkkykakkaa myydä :ashamed: Mutta kyllä silti luulen että pesussa lähtee ne myrkyt? sillä luulisi että niistä muussa tapauksessa tiedotettaisiin paremmin?Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:HYVÄ, ET TAJUSIT!!Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen::ashamed: mä perun puheitani.. Luin tälläsen jutun. http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2007/08/554396 :ashamed: :ashamed:
Mut joku sanoi tuossa yhdessä ketjussa, et tekee helpommin silitettävän,et miten on? Tietääkö kukaan lähteekö pesussa??Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:Yleensä kun suomessa on niin tiukat noi rajoitukset niin luottaa että täällä ei mitään myrkkykakkaa myydä :ashamed: Mutta kyllä silti luulen että pesussa lähtee ne myrkyt? sillä luulisi että niistä muussa tapauksessa tiedotettaisiin paremmin?Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:HYVÄ, ET TAJUSIT!!Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen::ashamed: mä perun puheitani.. Luin tälläsen jutun. http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2007/08/554396 :ashamed: :ashamed:
Minä en kyllä tajua, ettei joku pese vaatteita ja liinavaatteita ennen käyttöä. Jopa omassa lapsuudessani kaikki pestiin aina ennen käyttöä ja ei tulisi mieleenkään laittaa vaatteita päälle ennen kunnon konepesua.Alkuperäinen kirjoittaja vieras ap:Eihän sitäkään tiedotettu mitenkään, et ne on pestävä ennen käyttöä.. Moni käyttää ennen pesua..Alkuperäinen kirjoittaja Kökkönen:eiköhän ne vaatteet otettais kuulkaa myynnistä pois jos niissä jotain myrkkyä ois mikä ei pesussa pois lähde.
ei voi muuta sanoaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:No eikös se ole jo selvinnytkaikille, että itse me tämän pas.kan olemme aiheuttaneet. Koko maapallo on saastutettu myrkyllisillä kemikaaleilla, koska me haluamme enemmän ja mikään ei riitä ahneelle ihmiselle. Maapallo alkaa olla tuhottu. samoin ravinto ja vesi ja ilma.
Onkos tuohon linkkiä, mistä sais lukea tuosta pesusta?Alkuperäinen kirjoittaja hei:Turha haloo tämä sinänsä, että se aine lähtee pesemällä pois!
Eli pesuun ennen käyttöä ja se on siinä.
Mutta hyvä juttu sinänsä, että ainakin tuli ihmisten tietoon, että ne pitää pestä ennen käyttöä. Taitaa nykysellään lakanat olla ainoita, joissa toi sanotaankin.
On se kun joillakin ihmisillä kaikki tieto pitää hakea netistä.Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:Onkos tuohon linkkiä, mistä sais lukea tuosta pesusta?Alkuperäinen kirjoittaja hei:Turha haloo tämä sinänsä, että se aine lähtee pesemällä pois!
Mutta hyvä juttu sinänsä, että ainakin tuli ihmisten tietoon, että ne pitää pestä ennen käyttöä. Taitaa nykysellään lakanat olla ainoita, joissa toi sanotaankin.
http://igs.kirjastot.fi/iGS/kysymykset/haku.aspx?word=EtiketitAlkuperäinen kirjoittaja huh:On se kun joillakin ihmisillä kaikki tieto pitää hakea netistä.Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:Onkos tuohon linkkiä, mistä sais lukea tuosta pesusta?Alkuperäinen kirjoittaja hei:Turha haloo tämä sinänsä, että se aine lähtee pesemällä pois!
Mene ennemmin kirjastoon ja lainaa parit kemman kirjat ja ala lukea.
=DAlkuperäinen kirjoittaja huh:On se kun joillakin ihmisillä kaikki tieto pitää hakea netistä.Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:Onkos tuohon linkkiä, mistä sais lukea tuosta pesusta?Alkuperäinen kirjoittaja hei:Turha haloo tämä sinänsä, että se aine lähtee pesemällä pois!
Sitä paisti se on joidenkin, eikä joillakin. =DAlkuperäinen kirjoittaja kyselijä:=DAlkuperäinen kirjoittaja huh:On se kun joillakin ihmisillä kaikki tieto pitää hakea netistä.Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:Onkos tuohon linkkiä, mistä sais lukea tuosta pesusta?Alkuperäinen kirjoittaja hei:Turha haloo tämä sinänsä, että se aine lähtee pesemällä pois!
No en mä jaksa kuule.
Helpompaa se on näin netistä etsiä ja kysyä ihmisiltä joilla jo on asiasta tietoa. Lapsosetkin jo nukkuu, niin saa rauhassa lukea. Jos vaan saisin sitä linkkiä, pliiis. Tän kerran, kiltti. =)
Mutta miski mun pitäisi käydä kirjastossa ne lukemassa?Alkuperäinen kirjoittaja ja:http://igs.kirjastot.fi/iGS/kysymykset/haku.aspx?word=EtiketitAlkuperäinen kirjoittaja huh:On se kun joillakin ihmisillä kaikki tieto pitää hakea netistä.Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:Onkos tuohon linkkiä, mistä sais lukea tuosta pesusta?Alkuperäinen kirjoittaja hei:Turha haloo tämä sinänsä, että se aine lähtee pesemällä pois!
Tosta linkistä näät parit kirjat ja artikkelit, jotka voit käydä lukasemassa kirjastossa paremmin.
Täh? Mikä paisti?Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:Sitä paisti se on joidenkin, eikä joillakin. =DAlkuperäinen kirjoittaja kyselijä:=DAlkuperäinen kirjoittaja huh:On se kun joillakin ihmisillä kaikki tieto pitää hakea netistä.Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:Onkos tuohon linkkiä, mistä sais lukea tuosta pesusta?Alkuperäinen kirjoittaja hei:Turha haloo tämä sinänsä, että se aine lähtee pesemällä pois!
No en mä jaksa kuule.
Helpompaa se on näin netistä etsiä ja kysyä ihmisiltä joilla jo on asiasta tietoa. Lapsosetkin jo nukkuu, niin saa rauhassa lukea. Jos vaan saisin sitä linkkiä, pliiis. Tän kerran, kiltti. =)
Kuule ei taida tietää itsekään, kunhan esittää.Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:Mutta miski mun pitäisi käydä kirjastossa ne lukemassa?Alkuperäinen kirjoittaja ja:http://igs.kirjastot.fi/iGS/kysymykset/haku.aspx?word=EtiketitAlkuperäinen kirjoittaja huh:On se kun joillakin ihmisillä kaikki tieto pitää hakea netistä.Alkuperäinen kirjoittaja kyselijä:Onkos tuohon linkkiä, mistä sais lukea tuosta pesusta?Alkuperäinen kirjoittaja hei:Turha haloo tämä sinänsä, että se aine lähtee pesemällä pois!
Tosta linkistä näät parit kirjat ja artikkelit, jotka voit käydä lukasemassa kirjastossa paremmin.
Pidätkö sä mut ennemmin epätietoisena niin että jatkan edelleen luonnon ym tuhoamista, vai sivistätkö mua niin että voin ehkä muuttaa tapojani?
Jos sä olet noin pirullinen siksi että sua ottaa aivoon kun ihmiset eivät tiedä noista haitoista, niin ole hyvä ja kerro niistä.
Sun nykyisellä tyylillä se tieto ei ainakaan leviä, eikä siitä silloin ole mitään hyötyäkään. =)