Uskalletaanko lähteä ulos, kun...

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ippu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ippu

Aktiivinen jäsen
07.05.2005
2 363
0
36
...2v5kk pojalla oli eilen lämpöä iltapäivällä 38,0 astetta ja illansuussa 38,8 astetta. Lisäksi oletettavasti silmätulehdus, kun silmä rähmi ja oli punoittava.

Hain eilen sit heti Fucitalmicit apteekista ja annettiin tippoja eilen illalla ja tänä aamuna oon myös antanu. Eilen sai myös paracetamolia kuumetta alentamaan.
Tänä aamuna lämpöä ei ollu, asteita 37,5. (pyllystä mitattuna siis kaikki lukemat).

Eli uskallettaisko me lähteä pihalle, jos nyt vielä mitattais lämpö, ja jos sitä ei ole? Silmä on jo rauhoittunut, joskin tippojahan pitää jatkaa vielä pari vrk.
Tähän asti on tämä päivä oltu sisällä, mutta nyt 20 asteen lämpö houkuttelis kovasti niin äitiä kuin poikaakin =)
 

Yhteistyössä