S
sokerihammas
Vieras
Uskallatteko syödä Lidlin jäätelöitä ja suklaita? Ne kun ei ole pastöroidusta maidosta tehtyjä. Itsellä on iskenyt aivan kauhea himo Lidlin jäätelöpuikkoihin, mutta epäilyttää voiko niitä syödä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja äitiliinix:Suomessa ei kaupoissa myydä juuri muita kuin pastöroidusta maidosta valmistettuja tuotteita eri asia jos menet jollekin tilalle ostamaan ternijuustoa. Joten Lidlin tuotteet on ihan yhtä turvallisia kuin muutkin.
Alkuperäinen kirjoittaja Listeristi:Mua alkaa kyllästyttää jo noi "onhan riski olemassa, mutta se on niin pieni, että en jaksa siitä välittää" -kommentit. Siis luuletteko, että meidän odottavien äitien elämää ihan huvikseen hankaloitetaan keksimällä ruokarajoituksia? Voisihan sitä myös ajatella, että enpä viitsi rokottaa lapsiani, kun riski saada vaikkapa polio on niin kamalan pieni. Tai en laita autossa turvavyötä kiinni kun en kuitenkaan aja kolaria. Tosiasia on, että Suomessakin on listeriaa ja se voi osua kenen kohdalle vaan. Jos joku on niin tyhmä, että ei vaaroista välitä niin mikäpä siitä, mutta mua ottaa päähän kun tullaan tänne rehvastelemaan, että kyllä mä uskallan syödä mitä vaan. "Onhan se ikävää, jos jotain sattuisi". Voin omasta kokemuksesta kertoa, että vauvan menettäminen on asteen verran kamalampaa kuin "vähän ikävää".