Uskallatteko juoda 1 tölkin siideriä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Poolo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja anna:
uskallan, ja otankin... Auto on ja ei siit yhestä tuu yli sallitun promillin..

mä oon ehdoton; jos otan edes yhden ryypyn saati yhden tölkin siideriä tmv.
EN AJA!!

nimim. menettänyt läheisen rattijuopon vuoksi

Alkuperäinen kirjoittaja EllaRo82:
En. Mulla on aivan onneton viinapää :ashamed:

Sama täällä. Parikin tuntuu hatussa voimakkaasti. :snotty:

Eipä nyt raskaana voikaan ottaa, mutten muutenkaan nyt yh:na jatkossakaan haluaisi ottaa mittää yksin lasten nukkuessakaan. Koen sen tosi moraalittomana. Aina ollut periaatteena että yksi selvä ihminen oltava paikalla jos lapsia talossa.

Silloin kun mahdollisuus ottaa niin otan vähän enemmän ja haluan täysillä nauttia tunnelmasta ja seurasta. Yksin tissuttelu ei oo kyl oikeen mistään kotoisin.

Uskallan ja olen ottanutkin. Olen ajokortiton, joten sen siiderin nauttiminen tai nauttimatta jättäminen ei vaikuttaisi autolla ajamiseeni. En myöskään edellyttä, että mieheni olisi aina vaan vesilinjalla, jotta voisi ajaa, jos lapsille sattuisi jotakin.

Alkuperäinen kirjoittaja BKM:
Alkuperäinen kirjoittaja Poolo:
...kun lapset käyneet yöunille ja olette yksin lasten kanssa kotona? Siis jos vaikka lapsille tulis jotain ja pitäis lähteä johonkin autolla viemään? Totta kai hätätapauksessa pääsee vaikka taksilla, mutta periaatteessa?

Uskaltaisin kyllä. Ei mulla sitä autoa ole kuitenkaan. Mutta ei ole tullut otettua.

Sama.

uskaltaisin vaan kun en juo...mulla ei oo korttia ni ei tarvis ajaa ja anoppi+appi asuu ihan naapuris et eiköhän ne kuskais sit jos toi ukko jostai kumman syystä olis joskus pois kotoa!

Yhteistyössä