Uskallankohan lähteä kohta ajamaan autolla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja sirdalud
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

sirdalud

Vieras
Selkä ja niskat on ihan jumissa, kolme tuntia sitten otin sirdaludin, ehdin jo nukkua päikkärit mutta vieläkin väsyttää. Lasikin tippui äsken kädestä kun on vähän pönttö olo... Tunnin päästä pitäisi lähteä liikkeelle mutta uskaltaakohan?

[QUOTE="Jep";25734673]Kauankos sulla on se kortti ollut jos tuollaista asiaa tarvii tänne tulla kyselemään?[/QUOTE]

Onhan se ollut pian 20 vuotta mutta kun tuosta sirdaludista ei ole juuri kokemusta, mietin että kauankohan sen "terävin" vaikutus kestää...

Onhan se ollut pian 20 vuotta mutta kun tuosta sirdaludista ei ole juuri kokemusta, mietin että kauankohan sen "terävin" vaikutus kestää...

Tuolla ajokokemuksella pitäisi kyllä itsekin osata määrittää ennen ajoon lähtöä onko ajokunnossa vai ei. Kun itse otin ensimmäiset kerrat Sirdaludia nukuin yhdellä tabletilla yön varsin sikeästi... Eikö lääkäri neuvonut että kaikkein paras vaikutus rentouttavilla on lihasjumeihin illalla otettuna, ennen nukkumaan menoa?

[QUOTE="Jep";25734825]Tuolla ajokokemuksella pitäisi kyllä itsekin osata määrittää ennen ajoon lähtöä onko ajokunnossa vai ei. Kun itse otin ensimmäiset kerrat Sirdaludia nukuin yhdellä tabletilla yön varsin sikeästi... Eikö lääkäri neuvonut että kaikkein paras vaikutus rentouttavilla on lihasjumeihin illalla otettuna, ennen nukkumaan menoa?[/QUOTE]

No mutta mitäs kun niitä sirdaludeja suositellaan otamaan vaikka kolmesti päivässä? Itellä oli parin viikon kuuri 3tabl päiväannoksella, ja ajoin kyllä autoa ja kävin töissä ihan normaalisti. Mut ei kyllä saanu pönttöä sekasin parin ekan päivän jälkeen noi lääkkeet.
Kyllä sen itse tuntee, kun pystyy ajamaan. Ja punainen kolmiohan tarkottaa sitä, että lääke saattaa väsyttää ja vaikuttaa reagointikykyyn mm. ajaessa, mutta ei se ajamista kiellä.

[QUOTE="Jep";25734825]Tuolla ajokokemuksella pitäisi kyllä itsekin osata määrittää ennen ajoon lähtöä onko ajokunnossa vai ei. Kun itse otin ensimmäiset kerrat Sirdaludia nukuin yhdellä tabletilla yön varsin sikeästi... Eikö lääkäri neuvonut että kaikkein paras vaikutus rentouttavilla on lihasjumeihin illalla otettuna, ennen nukkumaan menoa?[/QUOTE]

Normaalisti olen niitä illalla ottanutkin, siksipä mietinkin tuota että alkaako vaikutus kohta loppua... Nyt en uskalla niitä yöksi ottaa kun mies ei ole kotona ja nukun tuollaisen otettuani niin sikeästi etten vältämättä herää jos lapsilla on hätä. Siksi siis otin nyt aamusta kun lapset lähti kouluun.

En lähtisi ajamaan sinuna. Illalla majottaisin pienemmät lapset lähelle itseäni (jos ei nyt ihan vauvoista olisi kysymys) ja isommille sanoisin että jos yöllä on jotain hätää niin tulisivat kunnolla herättämään. Sinuna ottaisin lääkkeen yöksi.

[QUOTE="Vieras";25734974]En lähtisi ajamaan sinuna. Illalla majottaisin pienemmät lapset lähelle itseäni (jos ei nyt ihan vauvoista olisi kysymys) ja isommille sanoisin että jos yöllä on jotain hätää niin tulisivat kunnolla herättämään. Sinuna ottaisin lääkkeen yöksi.[/QUOTE]

Meillä toisella lapsella on diabetes, sen takia en uskalla yötä vasten ottaa nyt kun ollaan keskenään...

Yhteistyössä