Uskallanko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lähteä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lähteä

Vieras
Meillä olisi ensi viikoloppuna hyvän ystäväni häät ja tyttömme silloin kuukauden ikäinen. Minua kuitenkin arveluttaa tuo lähtö sinne(häät toisella paikkakunnalla ja menee aika myöhään) koska vaikka tyttö juo pullosta maitoa, on niin tottunut tissittelemään sen jälkeenkin ettei meinaa millään rauhoittua esim. nukkumaan. Äitini on tulossa vaavia vahtimaan ja sanoi ettei minun kannata olla huolissani; kyllä hän kolme kasvatteeena osaa yhden vauvan hoitaa mutta kun silti pelottaa jos toinen vaikka huutaa koko illan ku ei saa sitä tissiä. Miten teidän muiden ensimmäiset hoitoon jättämiset on onnistuneet. Vastauksista kiitollinen mamma!

Esikoinen oli mummilassa yökylässä 3 vk ikäisenä, kun mekin olimme häissä. Oli mennyt hyvin. Jätin lapun monelta syö ja suunnilleen määrät.

Kakkonen oli 2 kk iässä ja oli huutanut koko illan..heh. On muutenkin ollut herkkänahkainen tyyppi koko ikänsä.

Kolmas oli puolen vuoden iässä ekan kerran ja meni myös hyvin.

Mene ihmeessä ja nauti häistä. Vauva ei siihen kuole vaikka huutaakin ja luottavainenkin voi olla kun oma äitisi sitä hoitaa:)

ps. se on sitten kiva tunne kun maito alkaa nousta eikä ole vauvaa imemässä sitä pois..:). Ota rintapumppu käsilaukkuun jos mahtuu.

Meillä on tänä vkonloppuna miehen ystävän häät ja poikamme 4kk jää mummin hoitoon (mun äiti). Ei oo siis aikaisemmin hoidossa yli yön ollut.. Nyt nää on häät on toisella paikkakunnalla eli olemme n.1 vrk:n poissa. Saa nähä miten menee..

Jännitystä ilmassa ja rintapumppu laukussa ;)

Mä jätin tytön eka kertaa ristiäisten jälkeen 6 viikkoisena mummille(mun äiti). Mummi tuli meidän luokse.
Haluttiin lähteä kavereiden kans ihan muutamalle, kun kaikki olivat jo ""juhlavetimissä"" paikan päällä..
Tyttö oli ihan täysin rintaruokinnalla, mutta joi myös pullosta tarpeen tullen.
Huusi väsyneenä pari tuntia ja sammui sitten..
Mummilla onneksi hyvät hermot ja jaksoi kuunnella.
Tyttö nukkui aamu kuuteen ja äitikin jaksoi taas kummasti, kun oli saanut pitkästä aikaa vähän rentoutua.
Tosin tuo maidonnousu oli kyllä aika hirveetä..Meillä kun tissiteltiin tunnin-kahden välein tuohon aikaan. Mutta eihän se muu auttanut kuin pumpata yön aikana pari kertaa mukavassa pikku huppelissa..:) Ja silti rinnat oli koko ajan täynnä..