uskallanko...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

miettii

Vieras
työpaikallani on sellainen ihana sinkkumies, jonka kanssa jutut synkkaa ja pient'ä flirttiä ilmassa, silti en oikein saa selkoa, olisiko mies kiinnostunut vai ei.. kamalasi tekisi mieli ottaa asia esille, mutta en tiedä kehtaanko, onko työssäolo pakkejen jälkeen sitten ihan hirvittävää ja mahdollisesti samalla pilaan ystävyytemmekin.. odotanko, että mies tekee joskus aloitteen? kohta alkaa kesäloma emmekä näe 7viikkoon, kun lomamme ovat osittain eri aikaan.. hitto soikoon.. pelkään sitten menettäväni hänet loman aikana, jos hän vaikka löytääkin jonkun kivan typykän..

Asian voisi ottaa esille jotenkin hienovaraisesti, niin että molemmilla on mahdollisuus poistua tyylikkäästi tilanteesta ilman mitään varsinaisia pakkeja. En nyt heti keksi, mikä olisi mahdollisen tapaamisen tai puhelinumerojen vaihtamisen syy..? Keksitkö itse jotain asiaa tikusta, joka pitäisi hänen kanssaan hoitaa työajan ulkopuolella? Jos te molemmat olette siis sinkkuja, niin tartu tuumaan! ;-)

No kysy että lähtiskö vaikka porukalla iltaa istumaan joku kerta tm. ei-niin-läpinäkyvää. Tuollainen menee vielä kavereidenkin kesken mutta siitä on toisaalta helppo edetä muuhunkin.

Itse olen kyllä sitä mieltä että kaartelu sikseen ja ehdotusta pöytään. Imartelevaahan se lähinnä on, mutta totta kai tuo yhteinen työpaikka tuo lisäjännitystä. Luulisin silti aikuisen ihmisen osaavan käyttäytyä myös tuollaisen jälkeen.

:)

Yhteistyössä