I iltatähtien äippä Aktiivinen jäsen 06.06.2004 1 563 0 36 04.08.2010 #1 Siis jos se myrsky tulee tänne Etelä-Pohjanmaallekin niin mitäs jos ei tulekaan sähköä että pakastin jäätyis uudestaan????Paska homma muutenkin mutta pakko olis tehdä ennen kun loma loppuu....
Siis jos se myrsky tulee tänne Etelä-Pohjanmaallekin niin mitäs jos ei tulekaan sähköä että pakastin jäätyis uudestaan????Paska homma muutenkin mutta pakko olis tehdä ennen kun loma loppuu....
H halipupu harmaana Vieras 04.08.2010 #2 Kai sulla on toinen pakastin, jonne laitat pakastimessa olevat pakasteet vai onko se ihan tyhjä tähän aikaan vuodesta?
Kai sulla on toinen pakastin, jonne laitat pakastimessa olevat pakasteet vai onko se ihan tyhjä tähän aikaan vuodesta?