Uskallanko ottaa alkoholia huomenna?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "kati"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

"kati"

Vieras
Eli nyt menkat edellisistä kuukautisista laskettuna 10pvä myöhässä ja testi edelleen nega. (testasin pregchek-testillä) Oireina lähinnä väsymys, pienet mahakivut, pissalla ravaaminen ja lievä huonovointisuus iltaisin.
Jotenkin itsellä jo usko raskauteen mennyt ja tekisi mieli juhlia huomenna uutta vuotta perinteisin juomin. Uskallanko luottaa etten ole raskaana kun testi ei vieläkään anna edes haamua? vuodostakaan ei ole tietoa ja normi menkkoja edeltävät oireet puuttuvat kokonaan? Onko kukaan plussannut enää näin myöhään/myöhemmin?

[QUOTE="kati";25334802]Eli nyt menkat edellisistä kuukautisista laskettuna 10pvä myöhässä ja testi edelleen nega. (testasin pregchek-testillä) Oireina lähinnä väsymys, pienet mahakivut, pissalla ravaaminen ja lievä huonovointisuus iltaisin.
Jotenkin itsellä jo usko raskauteen mennyt ja tekisi mieli juhlia huomenna uutta vuotta perinteisin juomin. Uskallanko luottaa etten ole raskaana kun testi ei vieläkään anna edes haamua? vuodostakaan ei ole tietoa ja normi menkkoja edeltävät oireet puuttuvat kokonaan? Onko kukaan plussannut enää näin myöhään/myöhemmin?[/QUOTE]

Mä en enää luota raskaustesteihin...
Mulla ei plussaa ole tullut,ennen puoli väliä kummastakaan...
Siis verestä saatiin eka selville ja toinen niin että neuvolassa halusin,että täti kuuntelee löytyykö sydänäänet..
Ei meinannut suostua,koska virtsasta otettu testi oli nega,mutta löysi,kuin löysikin sydänäänet. :)
Testailin istten odotusaikana ihan huvikseni saanko mä koskaan sitä plussaa. :D
Mussa on kai joku vika.

Juhli ihmeessä uutta vuotta ja odottelet hetken vielä :)

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja röppö;25334838:
Mä en enää luota raskaustesteihin...
Mulla ei plussaa ole tullut,ennen puoli väliä kummastakaan...
Siis verestä saatiin eka selville ja toinen niin että neuvolassa halusin,että täti kuuntelee löytyykö sydänäänet..
Ei meinannut suostua,koska virtsasta otettu testi oli nega,mutta löysi,kuin löysikin sydänäänet. :)
Testailin istten odotusaikana ihan huvikseni saanko mä koskaan sitä plussaa. :D
Mussa on kai joku vika.

Juhli ihmeessä uutta vuotta ja odottelet hetken vielä :)

mut kk sulta oli silti pois??? jännä ettei tullu plussaa ja hienoa että vaadit kuuntelemaan sydänäänet =D teitkö raskaustestejä eri testeillä että tuli monet merkit koitettua, mulla meinaan monet näytti negaa ja joku haamua niin clearblue näytti kirkkaan plussan

no en juhlis. Mä plussasin noilla kieppeillä, tosin testailin vain muutaman päivän välein, mutta kuitenkin, ei näyttänyt plussaa viikon kuluessa, vaikka vuotoakin oli.

Alkuperäinen kirjoittaja munapää;25334997:
mut kk sulta oli silti pois??? jännä ettei tullu plussaa ja hienoa että vaadit kuuntelemaan sydänäänet =D teitkö raskaustestejä eri testeillä että tuli monet merkit koitettua, mulla meinaan monet näytti negaa ja joku haamua niin clearblue näytti kirkkaan plussan

Kuukautiset tuli tosi pitkälle molemmissa raskauksissa. :D
Mut niin tuli myös pahoinvointi,väsymys ja muut raskausoireet,joiden takia lääkäriin hankkiuduinkin...
Lisäksi ensimmäistä lasta aloin odottaa niin,että olin syönyt pillereitä reilu kaksi vuotta aivan säännöllisesti...
Mä olen kai äitini tapaan jonkin sortin luonnon oikku.

Ja juu monen merkkisiä testejä kokeilin..
Lääkäri sanoi,että tisilla ei raskaushrmonia erity virtsaan niin paljon tms..et siin voi olla syy siihen miks testit ei sitä plussaa näyttäneet,mut en sitten tiedä. :)

Yhteistyössä