Uskallanko laittaa lapseni yleisen wc:n lastenpotalle?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja hhmmmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

hhmmmm

Vieras
Mietin, että miten puhtaat ne muovipotat yleisissä vessoissa ovat? Niistä kun reunan yli kaadettaan sisältö pois, voiko luottaa että jokainen pesee potan sen jälkeen kunnolla... Ökk, kun ajattelen että joku vaan kaataa pissan ja max huuhtelee lievästi, ja lapseni istuu sinne! Ja 4v:lla yleensä siinä vaiheessa kun kysyy potalle jo kiireettä, ei silloin enää ehti pesemään ja kuivamaan pottaa.

Miten te menettelette?

Miks 4v potalle?? Paljon helpompi on laittaa pöntön reunalle paperia ja lapsi siihen.

Mä yleensä luotan,että jos potta on kuiva on se myös riittävän puhdas käyttää. Periaatteessa,enhän mä kavereidenkaan potista tiedä onko pesty kunnolla tai vaan tyhjennetty.. tai neuvolan,päiväkodin,kerhon jne?

Miks 4v potalle?? Paljon helpompi on laittaa pöntön reunalle paperia ja lapsi siihen.

Mä yleensä luotan,että jos potta on kuiva on se myös riittävän puhdas käyttää. Periaatteessa,enhän mä kavereidenkaan potista tiedä onko pesty kunnolla tai vaan tyhjennetty.. tai neuvolan,päiväkodin,kerhon jne?

On pienikokoinen ikäisekseen että potalle helpompi mennä. Osaako sun lapsi käydä pöntöllä yleisissä vessoissa?

Jos on silmämääräisesti puhdas niin käytän. Mitä luulet siitä tarttuvan persposkiin? eikai sitä sen enempää tartte näpelöidä.

Mutta, voihan sitä omaa pottaa kantaa aina mukana jos oikein hysteerinen on. Eihän noita yleisiä pottia varmaan kukaan siellä sen enempää kuuraa, kyllä ne pissat vaan hulautetaan pönttöön ja vedellä huuhdellaan. Niin muuten tehdään meillä pk:ssakin. Tietty törkeää on se kun jotkut jättää ne pissat siihen pottaan :X

[QUOTE="...";30498693]Jos on silmämääräisesti puhdas niin käytän. Mitä luulet siitä tarttuvan persposkiin? eikai sitä sen enempää tartte näpelöidä.

Mutta, voihan sitä omaa pottaa kantaa aina mukana jos oikein hysteerinen on. Eihän noita yleisiä pottia varmaan kukaan siellä sen enempää kuuraa, kyllä ne pissat vaan hulautetaan pönttöön ja vedellä huuhdellaan. Niin muuten tehdään meillä pk:ssakin. Tietty törkeää on se kun jotkut jättää ne pissat siihen pottaan :X[/QUOTE]

Ihan varmaan siellä teidänkin päiväkodissa laitoshuoltaja pesee potat samalla kun vessan muutenkin. Ja kyllä, myös siellä yleisissä vessoissa laitoshuoltajien ainakin pitäisi pestä potat.

[QUOTE="Joku";30498905]Ihan varmaan siellä teidänkin päiväkodissa laitoshuoltaja pesee potat samalla kun vessan muutenkin. Ja kyllä, myös siellä yleisissä vessoissa laitoshuoltajien ainakin pitäisi pestä potat.[/QUOTE]

Niin, mutta tarkoitinkin nyt ettei varmaan monikaan vanhempi ala JOKAISEN käytön jälkeen sitä pottaa sen enempää kuuraamaan, vaan sen tekee sitten siivooja jos tekee.

Yhteistyössä