A
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiköhän ennemmin kannattaisi ajatella kondiittoria kuin kokkia leipomoon.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Eiköhän ennemmin kannattaisi ajatella kondiittoria kuin kokkia leipomoon.
Ok tämä(niinku huomaa) on vielä tosi kaukana toteuttamisesta...
Ajattelin kahvilaa josta saisi ostaa myös juhliin kakkuja tms.
Mutta ei mulla ole varaa perustaa keskustaan sellasta..ja muualla tuskin kannattaa...
Alkuperäinen kirjoittaja näin se homma menee:Eli ensin haet amikseen elintarvike puolelle ja sieltä suuntaudut sitten 3v konditoriaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja näin se homma menee:Eli ensin haet amikseen elintarvike puolelle ja sieltä suuntaudut sitten 3v konditoriaan![]()
Miksi ensin amikseen?
Eikö suoraan voi hakea lukion käyneenä? Onko se amk vai am?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja näin se homma menee:Eli ensin haet amikseen elintarvike puolelle ja sieltä suuntaudut sitten 3v konditoriaan![]()
Miksi ensin amikseen?
Siis ap
Alkuperäinen kirjoittaja ?:Alkuperäinen kirjoittaja näin se homma menee:Eli ensin haet amikseen elintarvike puolelle ja sieltä suuntaudut sitten 3v konditoriaan![]()
Miksi ensin amikseen?
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen ravintolakokki ja ammattitaito varmasti riittäisi kahvila-kondiittoriyrittäjäksi. Mutta olisi hyvä olla ensin toisen palveluksessa opettelemassa alaa ja saada rutiineja.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä olen ravintolakokki ja ammattitaito varmasti riittäisi kahvila-kondiittoriyrittäjäksi. Mutta olisi hyvä olla ensin toisen palveluksessa opettelemassa alaa ja saada rutiineja.
Miksi et perusta omaa? Voisitko harkita?