miiii
Mitä täällä vauhkotaan!!? Antakaa nyt toisen rauhassa mennä labraan,mitä se on teiltä pois!!?
Jep. Näinpä. Esikoinen sysätään pienenä omaan huoneeseen, et raukat vanhemmat saa nukkua. Ja sit uutta putkeen vaan..Alkuperäinen kirjoittaja häh;23429507:Anteeks mut en tajua kaltaisiasi ihmisiä. Ensinnäkin, sun esikoinen on vielä toooosi pieni, vauva vielä. Sun asenne on se, että kunhan te vanhemmat saatte nukuttua niin on hyvä juttu että vauva nukkuu toisessa huoneessa YKSIN ja vielä se unikoulu! Hienoa tietty että se onnistui. MUTTA mua vaivaa tässä jokin. Nyt siis uuttaputkeen, tulee hups toinen vauva ja se esikoinen on siinä vaiheessa vaativampi taapero. Kas, mites sitten se uus vauva kun se huutaa öisin? Ja se taaperokin kaipaa huomiota.
Oottekohan ihan loppuun miettineet tän jutun? Mua vaivaa tässä se, että tästä paistaa jonkinlainen vanhempien itsekkyys läpi. Toisaalta hyvä että tulee pian uusi vauva, saapahan se taaperoraukka seuraa sinne huoneeseensa
Miten nuoria te olette, tuskin kovin "aikuisia"?
Miksi sitten kirjoitit että miehesi ei usko, kun kyse onkin sinusta?Sanoin hänelle että ei tunnu todelliselta ja voiko noihin testeihin luottaa. Ja sitten laittoi lähetteen. En tiedä onko erikoista vai ei mutta näin kävi.
Niin peesi.Alkuperäinen kirjoittaja häh;23429507:Anteeks mut en tajua kaltaisiasi ihmisiä. Ensinnäkin, sun esikoinen on vielä toooosi pieni, vauva vielä. Sun asenne on se, että kunhan te vanhemmat saatte nukuttua niin on hyvä juttu että vauva nukkuu toisessa huoneessa YKSIN ja vielä se unikoulu! Hienoa tietty että se onnistui. MUTTA mua vaivaa tässä jokin. Nyt siis uuttaputkeen, tulee hups toinen vauva ja se esikoinen on siinä vaiheessa vaativampi taapero. Kas, mites sitten se uus vauva kun se huutaa öisin? Ja se taaperokin kaipaa huomiota.
Oottekohan ihan loppuun miettineet tän jutun? Mua vaivaa tässä se, että tästä paistaa jonkinlainen vanhempien itsekkyys läpi. Toisaalta hyvä että tulee pian uusi vauva, saapahan se taaperoraukka seuraa sinne huoneeseensa
Miten nuoria te olette, tuskin kovin "aikuisia"?
Jos olet antanut lapsesi huutaa yksin siellä huoneessa niinkuin ap, niin varmaan on traumoja tullut.Jos esikoinen on jo 10 kk niin tuleehaan siinä ikäeroa suunnilleen 1½ vuotta, mikä siinä on muutamien mielestä niin hirveetä? Meillä kahden vanhimman ikäero on 1v 2kk niin että repikää siitä. Omassa huoneessaan meillä ovat nukkuneet suunnilleen puolivuotiaasta eikä nuo mitenkään ole siitä traumatisoituneet.
Onnittelut plussasta ap! Jätä nuo vittuilut omaan arvoonsa
Samoja testejähän sielläkin on ja tossahan on plussa.Mitäs se terveyskeskuksen testi asiaan vaikuttais?voi jeesus! enköhän mä ole ite sen verran veroja maksanu että voin yhen terveyskeskuksen raskaustestin käyttää!