H
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja taiska:Alkuperäinen kirjoittaja täh?!:Et kai tosissasi kysy??! Mitä jos jäät vaikka auton alle tms. Ihan mitä vaan voi sattua vaikka normaalisti matka kestäisi vain vähän aikaa. Ei yks kääretorttu ole lasta tärkeämpi, jos et voi pientä ottaa mukaan!
Mitä jos kotona sattuu liukastumaan ja lyömään päänsä? Kodit ovat paljon vaarallisempia paikkoja kuin kadut, jos mitataan sitä missä tapahtuu onnettomuuksia eniten.
Itse olen täysin hyvällä omallatunnolla vienyt esim. roskia ulos taloyhtiön roskikseen, roudannut kamaa kellariin ja sieltä pois jne. Kauppareissua en ole tehnyt koska meidän kulmilla ei ole noin lähellä kauppaa, enkä tiedä uskaltaisinko tehdä muutenkaan, se olisi vähän eri juttu kuin esim. roskien vieminen.
Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Pitäkää mua sit surkeena äitinä mutta neljä kertaa kaikkiaan ollaan miehen kanssa jouduttu toimimaan niin että olen laittanut pojan päikkäreille ja odottanut että nukahtaa varmasti, sitten olen painunut saman tien ulos ja alkanut juosta kohti bussia. Samaan aikaan mies taas on ajanut tuhatta ja sataa töistä kohti kotia ehtiäkseen katsomaan poikaa kun mulla on pakollinen meno. Esim. lääkäri.
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Alkuperäinen kirjoittaja hmm:Pitäkää mua sit surkeena äitinä mutta neljä kertaa kaikkiaan ollaan miehen kanssa jouduttu toimimaan niin että olen laittanut pojan päikkäreille ja odottanut että nukahtaa varmasti, sitten olen painunut saman tien ulos ja alkanut juosta kohti bussia. Samaan aikaan mies taas on ajanut tuhatta ja sataa töistä kohti kotia ehtiäkseen katsomaan poikaa kun mulla on pakollinen meno. Esim. lääkäri.
Kauheeta varsinkin jos mies kaahaa ja riski onnettomuuksiin on silloin suurempi. Mikä on sellanen lääkäri johon ei voi mennä lapsen kanssa?
Alkuperäinen kirjoittaja Katja87:No et.
Postilaatikolla käynti tai roskien vienti on vielä ok (mikäli siis roskikset ja postilaatikot ovat ihan pihapiirissä ) Mutta kauemmaksi en kyllä uskaltais lähteä.
Alkuperäinen kirjoittaja terapiassa käyvä:No ainakaan en psykoterapia-istuntoon ottaisi vauvaa mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta mitä jos sinulle itsellesi sattuu matkalla jotain??
Olihan se yksikin tapaus kun perheen äiti ja isä olivat lähteneet matkalle ja mummu ja pappa oli tulossa lapsia hoitamaan ja lasten ei pitänyt olla kuin vähän aikaa yksin. Mummu ja pappa olivat joutuneet kolariin ja lapset löydettiin parin päivän päästä kotoa kuolleina. Tai jotenki noin se meni..
Alkuperäinen kirjoittaja coatrack:Alkuperäinen kirjoittaja terapiassa käyvä:Kauheeta varsinkin jos mies kaahaa ja riski onnettomuuksiin on silloin suurempi. Mikä on sellanen lääkäri johon ei voi mennä lapsen kanssa?
No ainakaan en psykoterapia-istuntoon ottaisi vauvaa mukaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Annette:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta mitä jos sinulle itsellesi sattuu matkalla jotain??
Olihan se yksikin tapaus kun perheen äiti ja isä olivat lähteneet matkalle ja mummu ja pappa oli tulossa lapsia hoitamaan ja lasten ei pitänyt olla kuin vähän aikaa yksin. Mummu ja pappa olivat joutuneet kolariin ja lapset löydettiin parin päivän päästä kotoa kuolleina. Tai jotenki noin se meni..
Niin, ja mä muistan lukeneeni monta juttua siitä miten koko perhe eli isä, äiti ja kaksi lasta ovat kuolleet liikenne-onnettomuudessa. Mutta silti meidän perhe matkustaa autolla.
Alkuperäinen kirjoittaja just joo:Joku tuossa kertoi peseneensä autoa kun lapsi nukkui. Mun isälle kävi niin, että pesi painepesurilla autoa ja se pesuri meni jotenkin epäkuntoon niin että sitä vettä alkoi suihkuta sen varsinaisen suihkupään ja letkun liitoskohdasta valtavalla paineella niin että isäni kaatui paineen seurauksena maahan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta mitä jos sinulle itsellesi sattuu matkalla jotain??
Alkuperäinen kirjoittaja kinuski:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mutta mitä jos sinulle itsellesi sattuu matkalla jotain??
Tuo on ihan urbaanilegenda, ei siis ole oikeasti tapahtunut.
Mä itse en uskaltais jättää silleen lasta nukkumaan, etten olis näköyhteydessä kotiin, koska mä pelkään tulipaloa niin hysteerisesti.
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Kyllä uskallat jättää, nopsaan käyt kaupassa munat hakemassa ja sillä siisti. Tuskinpa sulla varttia kauempaa menee. Niitä vahinkoja kun voi sattua vaikka miten vieressä vahtaisit.