usein ulkona käyvät äidit/isät

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
kysymys teille:
mikä tarve teillä on käydä jatkuvasti ulkona hillumassa?
ja miksi ihmeessä olette perustaneet perheen ja hankkineet ne lapset jos ei paljoa kiinnosta heidän kanssaa olla?
LAPSET EIVÄT OLE MITÄÄN ESITTELY ESINEITÄ!!! niinkuin joillekin tuntuu olevan.
säälin teidän lapsianne. miettikää miltä heistä tuntuu kun vanhemmat eivät viihdy kotona vaan aina joutuu hoitoon menemään että äiti ja isä saa mennä.

Vaikka mä kävisin joka viikonloppu baarissa, siltikin vietän lasteni kanssa enemmän aikaa kuin siellä. Ja mitäs jos ne lapset ihan ite haluaa mennä joskus mummille yöks, onks se sallittua, kunhan vanhemmat pysyy kotona sen aikaa?

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Vaikka mä kävisin joka viikonloppu baarissa, siltikin vietän lasteni kanssa enemmän aikaa kuin siellä. Ja mitäs jos ne lapset ihan ite haluaa mennä joskus mummille yöks, onks se sallittua, kunhan vanhemmat pysyy kotona sen aikaa?

sisäistä lukemasi teksti ennenkuin alat kommentoimaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
kysymys teille:
mikä tarve teillä on käydä jatkuvasti ulkona hillumassa?
.

Työn puolesta on paljon ulkoiltava, jotkut minua siitä säälivätkin, mutta itse olen jo tottunut ja vaikka olisi vapaapäiväkin, lähden ulos.Tänäänkin oli toppatakissa ja toppahousuissa jäällä lasten kanssa.Aloitankin päiväni ulkoilulla ja illalla viimeiseksi käyn koiran kanssa ulkona.

Vastaan, sillä tiedän joidenkin mielestä käyväni usein ulkona. Käyn keskimäärin kerran kuukaudessa kuten miehenikin. Mutta toinen on aina kotona lasten kanssa toisen ollessa viihteellä. Kahdestaan käymme yleensä parin-kolmen päivän reissussa pari kertaa vuodessa. Silloin muksut ovat isovanhemmilla, jotka kuulemma haluaisivat useamminkin lapsenlapsiaan ottaa hoitoon. On mukavaa päästä viihteelle hyvien ystävien ( mukaan mahtuu sinkkuja, dinkkuja ja perheellisiä) kanssa. Suosittelen lämpimästi pään tuulettamista kodin ulkopuolella vaikkapa kerran kymmenessä vuodessa sinullekin...

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:

sisäistä lukemasi teksti ennenkuin alat kommentoimaan.

Mitähän mä nyt en ymmärtänyt? Jos ei joka viikonloppu ole usein niin mikä sitten? Vai mitä ihmettä sä nyt tarkotit?

Alkuperäinen kirjoittaja kangasajuruoho:
Siis mitä hitto? :o

Nyy ei saisi enää ulkonakaan käydä? *tipahtaa*

:xmas: :laugh:

lue otsikko. siinä lukee USEIN

:o :o :o

Kuules nyt likka, jos mä haluan mennä ulos, menen vaikka viidesti päivässä, jos siltä tuntuu.

Eikä se ole keltään pois.

:| :xmas:

siksi juuri säälin lapsiasi.

Mitä eroa on käykö baarissa hillumassa tai vaikka teatterissa/oopperassa hillumassa.
Vai tarkottaako ravintola ilta aina jotain rietasta ja sopimatonta? Onko o.k jos käy erikseen eikä lapsia viedä hoitoon(musta tää on hyvä vaihtoehto koska minustakin on aika hurjaa jos kerran viikossa ollaan yökylässä) ?
Mitä on hilluminen?

Jotkut tarvitsevat sitä kuuluisaa omaa aikaa kerran viikossa tai pari kuukaudessa ja silloinhan sitä tehdään just sitä mistä tykätään ja se onko kyseessä sosiaalisesti hyväksyttävä ilta taiteen parissa vai baari on musta sama asia.

Mä en jaksa käydä missään kuin pari kertaa vuodessa mutta musta on vaan positiivista jos muut jaksaa ja silti klaaraa myös perheen..itseasiassa jos lähellä asuisi ihminen jonka seurassa viihtyisin jaksaisin varmana lähteä parille aina silloin tällöin parantamaan maailmaa, tai siis hillumaan.

Siis mitä hitto? :o

Nyy ei saisi enää ulkonakaan käydä? *tipahtaa*

:xmas: :laugh:

lue otsikko. siinä lukee USEIN

:o :o :o

Kuules nyt likka, jos mä haluan mennä ulos, menen vaikka viidesti päivässä, jos siltä tuntuu.

Eikä se ole keltään pois.

:| :xmas:

siksi juuri säälin lapsiasi.

Kui?

:xmas:

Tänäänkin oltiin koko perhe.

Hyvä provo tai sitten aapee on enemmän pihalla kuin mä muka.

Ei millään pahalla mutta miksi tämä sama aihe jatkuvasti? Itse en käy usein ulkona ja mulla on sentään jo 4. luokalla oleva tyttö mutta mun mielestä voisi jättää ne äidit/isät rauhaan, eihän se meille kuulu kuinka usein ulkona käyvät vai oletteko te jotain sossun kyttääjiä että saatte tietyn aiheen että pääsette sitten ilmottamaan sossun tädeille että siellä ja siellä nyt käydään ulkona silloin ja tällöin että pitäisi jo asialle jotain tehä ja kiiruusti vai onko jostain muusta kysymys? Tiedän että saan harmailta paskaa niskaan mutta siitä vaan, mä sanoin vaan oman mielipiteeni jos ei se käy niin en voi asialle mitään. Mutta mä nyt vaan halusin tuoda tämän teidän tietoon jotka niin mietitte näitä äitejä/isiä ja heidän ryyppäysreissujaan.

Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Mikä on usein? Ja tarkoitetaanko ulkona hillumisella vain baarireissuja vai muutakin ulkoilua, mihin ei liity alkoholi?

Tähän tosiaan pitäisi saada vastaus ennen kuin oman vastauksensa antaa. :) Mutta miten minusta tuntuu, että tähänkään ei tule täsmällistä vastausta... :xmas:

Mä käyn usein ulkona.Monta kertaa päivässä.Pakko kun on kaks koiraa.Baareissakin käyn usein,tuskin se lapsia haittaa kun ovat silloin isällään.Miksikö käyn,tykkään jutella ihmisten kanssa,käyn laulamassa karaokea,tanssimas miehen kans.Miks vitussa mun tarttis istua yksin kotona jos mä haluan mennä johonki.Tänä viikonloppuna lapset on isällään,nyt olen kotona enkä mene mihinkään kunnei huvita.Saanko nyt mitallin?

|O Voeh ja voeh, mieluummin muksut hoitoon ja baariin dokaan, kun pienessä sievässä jatkuvaan kotona!
Paitsi ap tosiaan kysyi usein ULKONA liikkuvia... Itse käyn päivittäin ja ilman lapsia, kiits ja nam :p Olen paskamutsi!

Alkuperäinen kirjoittaja vicy:
eiköhän ap tarkoita näitä perheitä joissa lapset on tarhassa viikolla 7.30-16.30 ja viikonloput mummulassa että vanhemmat saa "rentoutua", joko alkon kanssa tai ilman...

juuri tätä tarkoitin mutta moni tuntuu olevan niin lapsellinen että eivät olevinaan tajunneet. vaan heittivät heidän mielestä hauskaa läppää.

Duodah..Mä käyn ulkona kaks kertaa kk,sillon lapset on joko kotona hoitajan kanssa tai isovanhemmilla.Mutta se että minä menen,ei tarkoita sitä että olisin päissäni kuin pelikaani joka kerta.

Mä ihmettelen, miten se on lapselta pois vaikka kävisi joka vkonloppu baarissa ja vaikka kahtena iltana. Ainakin mun lapsi nukkuu siihen aikaan, kun baarit on auki eikä sillä ole harmainta aavistustakaan, jos käyn sillon yöelämässä.

Yhteistyössä