Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen huomannut saman...Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:30 tuttemui kirjoitti:Sama se on päiväkodeissakin :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:35 mie kirjoitti:Just tämän takia minua hieman hirvittää laittaa lapsiani hoitoon. Esikoiseni on hieman arka ja ujo, eikä oikein osaa pitää puoliaan toisten lasten seurassa niin kuka häntä siellä puollustaa jos hoitajat ei sitä tee.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:35 Scarlett-79 kirjoitti:No mun äiti ei ainakaan ole koskaan tehnyt tuota hoitajana eikä mun tytönkään hoitaja.
Tuli taas ärsyttävä ja turha yleistys perhepäivähoitajista. Itse en ainakaan veisi tyttöä päiväkotiin....![]()
Äitini itse moittii niitä hoitajia, jotka eivät kunnolla katso lasten perään. Ja kyllä mä nyt äidin yli 25v. kestäneen työuran aikana olen hänen työskentelytavan nähnyt.Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:40 Aaban kirjoitti:\Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:35 Scarlett-79 kirjoitti:No mun äiti ei ainakaan ole koskaan tehnyt tuota hoitajana eikä mun tytönkään hoitaja.
Tuli taas ärsyttävä ja turha yleistys perhepäivähoitajista. Itse en ainakaan veisi tyttöä päiväkotiin....![]()
Mistä tiedät?
joo ja meillä oli ainakin ihan rohkea poika perhepäivähoitajalle mennessä, mutta alkuaikoihin sinne lähteminen oli aivan kamalaa.. poika itki aina ettei halua mennä... :'(Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:35 mie kirjoitti:Just tämän takia minua hieman hirvittää laittaa lapsiani hoitoon. Esikoiseni on hieman arka ja ujo, eikä oikein osaa pitää puoliaan toisten lasten seurassa niin kuka häntä siellä puollustaa jos hoitajat ei sitä tee.
sama kai se on viekö leikkikentälle vaiko rakentaa leikkikentän pihalle. lapset viihtyvät hiekkalaatikolla, keinuissa, liukumäessä. jotain ulkoilua mistä lapsetkin tykkäävät. eihän äiditkään vaan sisällä nökötä lapsineen. =) <br><br>Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:50 Scarlett-79 kirjoitti:Pitääkö hoitolapset viedä pakostakin leikkipuistoon? Täällä maalla ei ainakaan edes sellaisia ole, jotain pieniä leikkikenttiä vain...Ja tytön hoitopaikan lähin leikkikenttä on...öööö![]()
Täällä aika monella hoitajalla on omakotitalo ja oma piha missä lapsille hiekkalaatikot, keinut, leikkimökit yms.
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 14:50 Scarlett-79 kirjoitti:Pitääkö hoitolapset viedä pakostakin leikkipuistoon? Täällä maalla ei ainakaan edes sellaisia ole, jotain pieniä leikkikenttiä vain...Ja tytön hoitopaikan lähin leikkikenttä on...öööö![]()
Täällä aika monella hoitajalla on omakotitalo ja oma piha missä lapsille hiekkalaatikot, keinut, leikkimökit yms.