Tähän pinoon on ihan pakko laittaa ku viime kesänä asuttiin rivarissa ja samassa taloyhtiössä asuu pph joka on utelias. No olin viemässä koiraa tarpeilleen ja sen pph:n yks hoitolapsi, ehkä reilu vuosikas poika, tulee koiraa kohti, tuli ihan niin liki koiraa että pidin kättä välissä ettei saa otettua koirasta kiinni. Sanoin hoitajalle että tämä koira ei tykkää että lapset tulee ihan kiinni. Ei tehoa, tämä pph vaan kyselee että kuka meille tulee ku mä lähden synnyttämään... Ja sanoin sille ainaki neljästi että tämä koira ei tykkää vieraista lapsista. Ja eukko vaan jatkaa utelujaan. Lopulta mä vaan lähdin siitä menemään. Ja melkein meidän kämpän ovella siis tapahtu tää ja sen pph:n n.10v tyttö oli siinä kans. Teki mieli tehä ilmotus siitä pph:sta, se ei tehny elettäkään ottaakseen lapsen pois koiran luota. Ja meinasin kyl ilmottaa sen lapsen äidille ku satuin tietämään kenen lapsi, mut jäi sit ilmottamatta. Ja muutenki ku se pph oli lasten kans ulkona niin puhu enimmäkseen puhelimessa tai jutteli naapureiden kans toisella puolella pihaa ku lapset.
Oli muuten sama pph josta tonne hassuihin kysymyksiin pinoon laitoin siitä mun vauvan isän iästä että luulee mua varmaan hirmu vanhaksi, ku päivitteli että onpas mulla nuori äiti ku sanoin että äiti on 59v, oli siis viime kesänä. Ja äiti oli kuitenki 28 ku mut sai. Ei mun mielestä kovin nuori, mut jos se luulee mua 40v niin onhan se sillon nuori...<br><br>