USA:ssakin nauretaan Haloselle ja Arajärvelle.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja enää 10 yötä ja se on ohi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mä nauran USA:lle. Siellä ollaan kauheassa ahdingossa ja kurjuudessa, tuon tietää kaikki vähänkin asiaan perehtyneet/jenkeissä asuneet/asuvat.
Ei heillä ole varaa alkaa meille irvimään.

Jay Leno nauraa kaikille, vaikkei sillä väkäleualla ole varaa. Tai no, pellehän se vaan on, käsikirjoittajat kirjoittaa ne vitsit mitkä sitten kertoo muka ominaan.

[QUOTE="Vieras";25708303]Jay Leno nauraa kaikille, vaikkei sillä väkäleualla ole varaa. Tai no, pellehän se vaan on, käsikirjoittajat kirjoittaa ne vitsit mitkä sitten kertoo muka ominaan.[/QUOTE]

Hei, Lenon väkäleualle on naurettu jo monta kymmentä vuotta, on sillä miehellä varaa nauraa muille.

hitto, nauretaan tänään kaikille.
mä nauran sille köyliön persulle.tai itken. tai nauran.

No Arajärvi tuskin tarkoituksellisesti tuijotteli tissejä. Ihan hyvin voi katsoa upeaa kaulakorua tai katsoa ohi, joskin kuvasta näyttäisi kuin juuriki kohden. Kyllä tuon tason ihmiset tietää etiketit ja käytöstavat. Enkä nyt usko Arajärvellä muutenkaan arvistelukyvyn oikeasti pettäneen. Kuvakulma vain sattumoisin tuollainen ja sillä sipuli. Tyhmää yrittää repiä tästä jotain isompaa.

[QUOTE="xxxxx";25708345]No Arajärvi tuskin tarkoituksellisesti tuijotteli tissejä. Ihan hyvin voi katsoa upeaa kaulakorua tai katsoa ohi, joskin kuvasta näyttäisi kuin juuriki kohden. Kyllä tuon tason ihmiset tietää etiketit ja käytöstavat. Enkä nyt usko Arajärvellä muutenkaan arvistelukyvyn oikeasti pettäneen. Kuvakulma vain sattumoisin tuollainen ja sillä sipuli. Tyhmää yrittää repiä tästä jotain isompaa.[/QUOTE]

Mistä moinen nopea katseen kääntäminen jos ei tähyillyt tissejä?

[QUOTE="vieras";25708346]Punamummo on täysin pilannut Suomen maineen. Ei tullut 12 vuoden aikana kutsua Valkoiseen taloon ja Niinistön kutsu on varmaankin jo postissa.[/QUOTE]

Laitapa muutama perustelu tälle idioottimaiselle väitteellesi =)

Minä taas suren niitä, jotka ovat Punamummon takia joutuneet kuolemaan. Kuten viimeisin tapaus Oulussa, koulusurmat jne. Pyykkäri on aiheuttanut paljon henkistä pahoinvointia ja lisäksi yhdessä demlan kanssa päästänyt rikolliset vapaaksi.