USA:n kaikkien aikojen huonoin presidentti: Donald Trump

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja envoilaittaaoikeaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

envoilaittaaoikeaa

Vieras
Tähän ketjuun keräämme selityksiä otsikon asiaan. Moni ei palstalla tätä asiaa ymmärrä. Jotkut pitivät kyseistä henkilöä suorastaan loistavana presidenttinä. Yritäkkäämme auttaa ihmisiä tunnistamaan valta-asemmassa olevien huonoja ominaisuuksia.

Ja pysytään aiheessa. Ei aleta syyttelemään muita presidenttejä, ainakaan tässä ketjussa. Toki saa esittää vastaväitteitä, mieluiten perusteltuja.

Tässä pari uutista tältä viikolta, joka alleviivaa Trumpin kyvyttömyyttä ja haitallisuutta USA:lle.

Valta-asemassa olevan vihanlietsonta tuottaa tuhoa. Tässä esimerkki:

Miksiköhän Putin niin kovin haluaa Trumpia pressaksi? Olisikohan siksi, että heikko USA on Venäjän etu:

Höpöhöpö. Räväkkä persoona, joka pisti pyörät pyörimään. Toi tunnetta politiikkaan. Ei pressaa voi syyttää siitä, että jotkut uuvatit tekee omia tulkintojaan. Yhtä lailla mä voisin sanoo, että Turun iskut on vihreiden vika kun haalii tota sakkia tähän maahan.

Sah uusi blm?

Tärkein kysymys, kenen vika.

Nojoo, vakavasti puhuttuna huolestuttaa kyl vähän tää kehityksen suunta. Kuinka monta anti-vihajärjestöä me oikeen maailmassa tarvitaan?

Tekis mieli sanoo, että unohtakaa nyt se Trump. Siitä päästiin ja hyvä niin.

Mutta toisaalta ymmärrän, että kun niin moni ei pidä kaverin touhuja mitenkään arveluttavana, niin kyllähän puitavaa riittää. Niin monia kiinnostaa vaan se, että mitä puoluetta edustaa. Siinä mielessä tää on ääriesimerkki.

Tosin olen kyllä sitä mieltä, että jos ihminen on valmis seisomaan vieläkin Trumpin takana ja vähättelemään hänen tekojensa haitallisuutta, niin eihän sitä päätä mikään käännä. Tulee se jonkun Trump-videon "I have made up my mind"-nainen mieleen.

Jos ei voi päästä yksimielisyyteen Trumpin sopimattomuudesta presidentiksi, niin tuskin voi päästä mistään muustakaan.

Miksei kukaan tule puolustamaan Trumpia? Voidaanko tämä tulkita myöntymiseksi otsikon väittämälle?

Mä en oo tutkinut ihan tarkkaan mimmosia huuhaa-ukkoja USA:n pressana on ollut. Mutta luulisin, että tämä aikakin antaa mahdollisuudet suuremmalle tunaroinnille.... ja sitten taas toistaalta, vaikka arvostan Trumpin todella alas, niin eihän hän silti ole tehnyt mitään yksittäistä megaluokan mokaa. Ei ole ollut tilaisuutta. Enemmän se on semmoista perustusten nakertamista ollut.

Toisaalta voiko edes jotain jättimokaa laittaa yhden ihmisen piikkiin? Ihmiskunnan jättimoka on minun mielestä ilmaston tuhoaminen. Mutta ei sitä voi pistää yhden tai edes tuhannen ihmisen piikkiin. Mutta Trump todellakin teki oman leiviskönsö niin huonosti kuin mahdollista.

Yhteistyössä