Urpilaisella ei ole LASTA/LAPSIA ..

  • Viestiketjun aloittaja miettii
  • Ensimmäinen viesti
miettii
Siksi hänen on helppo miettii näitä ratkaisuja.
Ja Katainen viesti sulle: Mikä sun on suostua tähän kun oot suurituloinen !
Muihin lapsiperhesiin tämä vaikuttaa
Urpilainen,Kaitainen: Tämä teille yhteisesti.
Miksi ette ehdota KANSANEDUSTAJIEN PALKAN pienentämisestä?
Eikö se oli jo SUURI APU Te sen suuren rahan viette !!
Silti kehtaatte rokottaa Valtion maksuja,lapsiperheiltä
Ai siksi kun PARISKUNTA SIITTII LISÄÄ LAPSIA1
Oootte tosi ILKEITÄ !!
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
cxgfg
Onhan se naisellinen nainen, ei siinä mitään. Varmasti olisi ihan kivaa panoseuraa. Mies sillä on, haastattelussa se on itse sanonut että ei ole lapsia kun ura vie niin paljon aikaa.
 
osaatko laskea
Siksi hänen on helppo miettii näitä ratkaisuja.
Ja Katainen viesti sulle: Mikä sun on suostua tähän kun oot suurituloinen !
Muihin lapsiperhesiin tämä vaikuttaa
Urpilainen,Kaitainen: Tämä teille yhteisesti.
Miksi ette ehdota KANSANEDUSTAJIEN PALKAN pienentämisestä?
Eikö se oli jo SUURI APU Te sen suuren rahan viette !!
Silti kehtaatte rokottaa Valtion maksuja,lapsiperheiltä
Ai siksi kun PARISKUNTA SIITTII LISÄÄ LAPSIA1
Oootte tosi ILKEITÄ !!
Ota laskin käteen. Sanotaan että kansanedustaja saa keskimäärin vuodessa 90 000 euroa (uusien edustajien kohdalla tämä reilusti yläkanttiin.) Vuositasolla se tekee yhteensä 18 miljoonaa. Jos tästä otetaan esim 20 % pois, on se vuodessa 3,6 miljoonaa. Nyt valtio tarvitsee useamman MILJARDIN säästöt. Jos säästötarve 3 miljardia on tuo 3,6 miljoonaa vain 0,1 prosenttia siitä. Eli jokainen ymmärtää ettei vain kansanedustajien palkkoja alentamalla saada taloutta kuntoon.

Jos niitä alennetaan on se enemmän mainostemppu, jolla kansalaiset saadaan tyytyväiseksi.
 
[QUOTE="Vieras.";29711317]Jutta taitaa lähennellä 40v. Joten lasten teon on tainnut unohtaa.
Siinä on niin itseensä tuijottava henkilö.[/QUOTE]

Hän on ollut joissain ohjelmissa, joissa on kysytty mm. lasten hankkimisesta. On sanonut haluavansa perheen ja Hjalliksen ohjelmassa sanoi, ettei lapsia noin vain tehdä. Minulle tuli kuva, että voi olla, että kärsivät lapsettomuudesta. Ei se, jos on melkein 40-vuotias ja ei ole lapsia, tarkoita automaattisesti sitä, ettei olisi halunnut jo lapsia.
 
Näin
Hän on ollut joissain ohjelmissa, joissa on kysytty mm. lasten hankkimisesta. On sanonut haluavansa perheen ja Hjalliksen ohjelmassa sanoi, ettei lapsia noin vain tehdä. Minulle tuli kuva, että voi olla, että kärsivät lapsettomuudesta. Ei se, jos on melkein 40-vuotias ja ei ole lapsia, tarkoita automaattisesti sitä, ettei olisi halunnut jo lapsia.
Näin just. Ärsyttää, kun ihmiset ovat alentuneet haukkumaan toisia tietämättä faktoja. Katkeraa ja pahansuopaa porukkaa, ei voi muuta sanoa.
 
Hän on ollut joissain ohjelmissa, joissa on kysytty mm. lasten hankkimisesta. On sanonut haluavansa perheen ja Hjalliksen ohjelmassa sanoi, ettei lapsia noin vain tehdä. Minulle tuli kuva, että voi olla, että kärsivät lapsettomuudesta. Ei se, jos on melkein 40-vuotias ja ei ole lapsia, tarkoita automaattisesti sitä, ettei olisi halunnut jo lapsia.
^ Sekin saattaa hyvin olla mahdollista, ja asia on varmaankin kipeä jos näin on... uraa on helppo syyttää. En käsitä miten tässä ketjussa ollaan niin pahansuopia. Kuinka voitte sanoa tuollaisia asioita, vain siksikö mikä on työnään? Nuokin työt on jonkun tehtävä. Eipä ollut persuista aikanaan ottamaan hommia vastaan. Taatusti on vaikeita päätöksiä, mutta ne päätökset on pakko tehdä, miettikää miten paljon on vaakakupissa, jos mistään ei osata säästää. Annetaanko koko tämän yhteiskunnan vaan romahtaa??
 
katkera lapseton urpulainen
Alkuperäinen kirjoittaja Näin;29711621:
Näin just. Ärsyttää, kun ihmiset ovat alentuneet haukkumaan toisia tietämättä faktoja. Katkeraa ja pahansuopaa porukkaa, ei voi muuta sanoa.
Lapsettomuudesta kärsivät ne katkerampia ovatkin :( Leikataan mielummin lapsilisät kuin samaan aikaan ajataan itselleen kunnon palkankorotuksi, TAAS.
Koskan lapsilisiä on korotettu?
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
Kärsi se lapsettomuudesta tai ei niin kyllä linjat on väärät. Maahanmuuttajat ja kehitys avun lakkauttaminen/pienentäminen unohtui! En ole rasisti mutta eikö suomalaisten OMAT asiat olisi tällaisen kriisin keskellä tärkeämpiä. Paljonko niillä kreikan rahoilla tämä nainen olisi paikannut nykyistä kriisiä? Tai nykyisiä maamme lyhyt ja pitkä aikaisia lainoja?
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
meillä
Meillä lapsilisien leikkaus tarkoittaa sitä että lapsilta loppuu harrastus, nyt jo veitsenterällä ollut ja saatu maksettua jotenkin tuolla lapsilisällä mutta eipä tarvi sitäkään enää maksaa :(
On se vaan hienoa että Kreikkaan ja maahamuuttajille lusmuille voidan sitä rahaa jakaa ja unotaa oma alkuperäinen kansa.
 
  • Tykkää
Reactions: Spukka
M32
Tässä radikaali ajatus: Mitä jos maksaisitte ihan itse lisääntymisenne? Lapsenne saavat jo nauttia maksuttomasta koulutuksesta, eikä teidän tarvitse ottaa heille kalliita vakuutuksia vain pitääksenne heidät hengissä sairauden sattuessa. Jos talous on niin tiukilla, että pieni lovi lapsilisiin uhkaa kaataa sen, kannattaa hankkia vähemmän lapsia.

Ketjun avaus on todella mauton. Isäm maam puollustajan kielitaito vahvistaa käsitystä, etteivät nämä vouhkaajat ihan täydellä pakalla pelaa.
 
dsa
Minä olen kyllä urpilaisen kanssa samoilla linjoilla ja minulla on kolme lasta. Ei se lapset tai lapsettomuus (tahaton tai tahdottu) muuta asiaa miksikään.

Nettikeskustelussa näyttää politiikasta keskustellessa olla ihan jees vetää ulkonäkökortti esiin naispoliitikoiden kohdalla ja jos tehdään lapsiperheitä koskevia päätöksiä niin ei ole pätevä ilman lapsia. Mutes mies poliitikoideb ulkonäkö ja perheellisyys asia? Ovatko he kykenemättömiä tekemään päätöksiä jos heillä ei ole lapsia? Kyllä te olette aika uskomattomia keskustelijoita. :D

Jos Urpilainen on lapseton ihan omasta vapaasta tahdostaan niin se on yhtä itsekäs päätös kuin ihmisen halu saada lapsia. Yhtä itsekkäitä ne äiditkin ovat omissa haluissaan saada lapsi(a).
 

Yhteistyössä