Urpilainen: "Soini jäämässä yksin!"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";28556480]Sinäkö inisijä ja vinkuja itkit modeille ja he poistivat pari ketjua persefinneistä?[/QUOTE]

Sinun takapuolesi ja siellä sijaitsevat finnisi eivät kuulu muille kuin itsellesi.

[QUOTE="vieras";28556488]Sinun takapuolesi ja siellä sijaitsevat finnisi eivät kuulu muille kuin itsellesi.[/QUOTE]

Olet sinä sitten pikkumainen metrin hukkapala! :kieh:

Jutan takuutukset ovat meidän kreikkalaisille antamia rahoja. Tämän tietää jokainen joka on lukenut Hurrin juttuja. Juttis vain jatkaa valehteluaan kun ei enää muuta voi ja näkeehän sen jo päältä päin ettei viimeisen kahden vuoden aikana ole tullut nukuttua hyvin.

Alkuperäinen kirjoittaja Hyvä Timppa:);28556543:
Soinin arvostelijat eivät osaa puhua muusta kuin Pravdan etusivun hinnasta ja se osoittaa kuinka tyhjän päällä takuutuksien puolustajat ovat.

Kyllä mä aika paljon muutakin asiaa oon tänään lukenut useiden lehtien nettisivuilta. Lisäksi luulen, että toi sivun hinta on ensisijaisesti kiinnostanut jutun tehnyttä toimittajaa.

Urpilainen on sössinyt ja valehdellut pokkana. Nyt on kusisukassa ja nämä hänen "vakuutensa" on jo selvitetty olevan täyttä kuraa.Mitään vakuuksia ei ole,ja urpilainen on sen tiennyt aina.

[QUOTE="hohhoijaa";28556606]Mä vähän epäilen että soini olis jäämässä yksin :) Mutta saahan sitä aina uhota jos se helpottaa.[/QUOTE]

Uhoovat, mutta totuus ei pala tulessakaan.

Mua ei ole Katainen, Urpilainen eikä Soini pilannut edes henkisesti.

Onneksi on koulutus ja töitä, joten talouskin on kunnossa ja onneksi on alalla, ettei työt heti lopu.

[QUOTE="vieras";28556740]Mua ei ole Katainen, Urpilainen eikä Soini pilannut edes henkisesti.

Onneksi on koulutus ja töitä, joten talouskin on kunnossa ja onneksi on alalla, ettei työt heti lopu.[/QUOTE]

Eihän ne työt lopu, mutta palkanmaksu voi.

Katsokaa miten Espanjassa ja Kreikassa menee: pari kolme vuotta ja Suomessa on sama tilanne.

[QUOTE="vieras";28556858]Sittenhän nähdään.[/QUOTE]

Aivan kuin sinä iloitsisit siitä, että Suomella menisi pian yhtä huonosti kuin Espanjalla?

Oikein isänmaallista!

[QUOTE="vieras";28557220]Eiköhän se oo urpolainen joka on yksin jäämässä....[/QUOTE]

Näin voi päätellä YLEn uusimmasta puoluegallupista: demareiden kannatus laskee kuin lehmän häntä.

Yhteistyössä