Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Että mun pitäs OMALLA pihalla kuljettaa koiraani koko ajan vierellä. Hyvänen tavaton. Pitänee jostain etsiä arsenaali aikuisia, jotta on talon joka nurkalla joku, niin voi koirakin pelata palloo lasten kans.
Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Siis voi :headwall: :headwall: :headwall:
Pidä koiras kunnon katollisessa häkissä, parempi se onki ku juoksunaru.
uroskoira saattaa tulla muuten kiipeemällä häkistä pois jos se haistaa juoksusen nartun.
Ja leikkuuta koiras jos se ei oo rotuinen. Sekarotuisia pentuja ei maailma tarvii yhtään lisää.
Mun mielestä ei. Olkoon juoksunarussa kunnes saadaan aita. Kauppaankin mun olis koira pitäny ottaa mukaani tai jättää sisälle kotiin, ettei vaan naapurin koira pääse pukille.
Semmosta se on nartun kanssa. Edelleen suosittelen sitä leikkausta niin ei oo riesaa uroksista eikä kohtutulehduksista saatika sit pennuista.
Toki se leikkuutetaan. Tosin ei vaan nyt.
Aloitus oli nyt just siitä, jos vahinko pääsee käymään. Oli se narussa pihalla tai jonkun kanssa pihalla, ni ei se naapurin urokki sitä kato.
jos se sulla on narussa niin kyllä sä pystyt uroksen astumisen estämään, mutta sitä et enää välttämättä jos koirat on kauempana sinusta.
Että mun pitäs OMALLA pihalla kuljettaa koiraani koko ajan vierellä. Hyvänen tavaton. Pitänee jostain etsiä arsenaali aikuisia, jotta on talon joka nurkalla joku, niin voi koirakin pelata palloo lasten kans.
Voit toki myös tehdä tarhan jossa on katto ja jonne urokset eivät pääse. Usko tai älä, kyllä se nyt vain niin on että sinä edustat sitä vähemmistöä jotka jättävät juoksunartut vartioimatta pihalle.
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Enpä muuten, mutta meijän tytöllä juoksut ja pari kertaa jo naapurin koiran palauttanut kotiinsa.
Meidän koira on osan päivästä pihalla juoksunarussa (tai ainakin oli, saas nähdä pääseekö takas vasta juoksujen jälkeen) ja ei hampaita hymyilytä, jos siellä ollessa naapurin koira käy tuttavuuttaan tekemässä meijän typyn kanssa..
Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Alkuperäinen kirjoittaja sef:Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Alkuperäinen kirjoittaja Borkku:Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Alkuperäinen kirjoittaja maximillianna:Alkuperäinen kirjoittaja Rokkivosu:Siis voi :headwall: :headwall: :headwall:
Pidä koiras kunnon katollisessa häkissä, parempi se onki ku juoksunaru.
uroskoira saattaa tulla muuten kiipeemällä häkistä pois jos se haistaa juoksusen nartun.
Ja leikkuuta koiras jos se ei oo rotuinen. Sekarotuisia pentuja ei maailma tarvii yhtään lisää.
Mun mielestä ei. Olkoon juoksunarussa kunnes saadaan aita. Kauppaankin mun olis koira pitäny ottaa mukaani tai jättää sisälle kotiin, ettei vaan naapurin koira pääse pukille.
Semmosta se on nartun kanssa. Edelleen suosittelen sitä leikkausta niin ei oo riesaa uroksista eikä kohtutulehduksista saatika sit pennuista.
Toki se leikkuutetaan. Tosin ei vaan nyt.
Aloitus oli nyt just siitä, jos vahinko pääsee käymään. Oli se narussa pihalla tai jonkun kanssa pihalla, ni ei se naapurin urokki sitä kato.
jos se sulla on narussa niin kyllä sä pystyt uroksen astumisen estämään, mutta sitä et enää välttämättä jos koirat on kauempana sinusta.
Että mun pitäs OMALLA pihalla kuljettaa koiraani koko ajan vierellä. Hyvänen tavaton. Pitänee jostain etsiä arsenaali aikuisia, jotta on talon joka nurkalla joku, niin voi koirakin pelata palloo lasten kans.
Voit toki myös tehdä tarhan jossa on katto ja jonne urokset eivät pääse. Usko tai älä, kyllä se nyt vain niin on että sinä edustat sitä vähemmistöä jotka jättävät juoksunartut vartioimatta pihalle.
Meille ei koiralle häkkiä tule. Ja sen jälkeen, kun irto koiran bonjasin ei meillä ole narussa hengailtu yksin. Että pysytäänpä ihan niissä faktoissa.