Uros koiran leikkaus

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ...
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

...

Vieras
Mielenkiinnosta kyselen kokemuksia. Miten teidän koirat on muuttuneet leikkauksen jälkeen? Onko esim. agressiot muita koiria kohtaan laantuneet, entä vahtivietti... Kuinka kauan leikkauksen jälkeen muutokset näkyneet vai heti? Ja muutenkin kerro miten sujui ja oliko hyötyä teidän tapauksessa.... Nartuista kiinnostuminen kaiketi loppuu?!?

Toinen ei ole muuttunut mitenkään, toisesta on tullu vähän flegmaattinen (kotioloissa) ja pissa karkailee :( Mitään agressio käyttäytymistä noilla ei ollut ennen leikkaustakaan, eikä kovin suurta kiinnostutsta nartuista. Mutta jos agressio on jo opittu käyttäytyminen, niin sitä ei kyllä leikkaus poista.

Aggressioita ei leikkaus poista. Tahi vahtiviettiä. Tytöistä kiinnostuminen on lakannut.. ja sisätiloissa oleminen on rauhallista, ei enää vonkua ympäri huushollia tahi piittaa siitä onko naapurin nartulla juoksu.

Mä kun leikkautin koirani 7v ikäisenä niin se ei muuttunut mihinkään. Paitsi narttujen perään ulvominen loppui siihen. Silti papparainen pystyi 10v astumaan toisen koirani, muttei siitä tietty mitään seurannut kun sillä ei ollut palleja. Nauratti vaan kun olin ennen kuvitellut ettei leikatut pysty enää hommiin.

Alkuperäinen kirjoittaja Peppari:
Mä kun leikkautin koirani 7v ikäisenä niin se ei muuttunut mihinkään. Paitsi narttujen perään ulvominen loppui siihen. Silti papparainen pystyi 10v astumaan toisen koirani, muttei siitä tietty mitään seurannut kun sillä ei ollut palleja. Nauratti vaan kun olin ennen kuvitellut ettei leikatut pysty enää hommiin.

eihän sitä pippeliä oo mihkään nipsastu.. ja.. where there's will, there's a way :laugh:

no tarkoitan lähinnä niin että meidän koira on ihan ylikierroksilla juoksujen takia ja siksi räyhää toisille koirille... ajattelin että tämä mahdollisesti loppuu tai ainakin helpottuisi opettaa tuosta pois...

minkä rotuisia koiria teillä on... ajattelin vaan, että mitä kovuus astetta edustaa :)

Yhteistyössä