Urheilijoiden pukeutuminen

"mä"
Ihan turha väittää, etteikö esim. tennistä pystyisi nainen mukavasti pelaamaan samanlaisessa asussa kuin miehetkin.
Totta kai pystyisi, mutta kun lajin sääntöihin on kuulunut naiselle hame jokusen vuosisadan, ei sitä ihan heti olla muuttamassa.
Ja vastaavasti mies taas ei joissain lajeissa pystyisi käyttämään naisten alaosaa, kun siellä haaruksissa roikkuu jotain.

[QUOTE="vieras";24128939]Pöh. Sehän menee mäkihypyssä nykyään juuri toisinpäin, yrittävät kepulikonstein suurentaa hyppyhaalaria jotta ilmanvastus paranee ja lentää pidemmälle. Siksihän niihin kokorajoituksia määrätty.[/QUOTE]
Tjaa, aina sitä oppii uutta. Kieltämättä järkeenkäypää, nyt kun sitä ajattelee. Neonvärejä en silti ymmärrä, niillä ei voi olla mitään järkevää toimintoa.

Mä en ole kirjotitanut kylläkään että "neonvärejä en silti ymmärrä, niillä ei voi olla mitään järkevää toimintoa" vaikka "mä" nuo sanat suuhuni laittoikin. :) Tosin olen dechsin kanssa samaa mieltä, neonvärejä ei voi perustella ainoastaan sillä, että ne näkyvät hyvin, onhan olemassa muitakin näkyviä värejä.

"vieras"
[QUOTE="mä";24128867]Jos joku teistä on joskus urheillut - siis ihan tosissaan - ymmärtää hän varmasti miksi yleensä, mitä niukempi/vartalonmyötäisempi vaate, sitä parempi se on. Siis siihen urheiluun.

Tuulipuku päällä liikuntaa harrastavilta en tätä ymmärtämistä odota.[/QUOTE]

Mutta voisko joku urheiluvaatevalmistaja ymmärtää, että laihduttava kuntoilija EI HALUA niitä ihonmyötäisiä pöksyjä, joista selluliitti ja läskin tutina näkyy 15 km päähän?
Hölkkäsin tänään 4 km reisitaskuhousuissa em. syystä.

"mä"
[QUOTE="vieras";24129245]Mutta voisko joku urheiluvaatevalmistaja ymmärtää, että laihduttava kuntoilija EI HALUA niitä ihonmyötäisiä pöksyjä, joista selluliitti ja läskin tutina näkyy 15 km päähän?
Hölkkäsin tänään 4 km reisitaskuhousuissa em. syystä.[/QUOTE]
Ei, koska kireiden vaatteiden osatehtävä on tukea kehoa. Niiden päälle voi pukea jotain kevyesti verhoavaa halutessaan. Lisäksi kannattaa kasvattaa omaa itsetuntoa, ei lenkkipolulla ketään kiinnosta toisten selluliitit tai vyötärömakkarat.

Yhteistyössä