Untuvapeitto ! Onko ihana investointi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Dream"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Mulla on ihan IKEAn untuvapeitto ja sekin on aivan ihana, vaikka Joutseneen verrattuna ei varmaankaan ihan hirveän laadukas. Paras peitto mitä mulla on ikinä ollut, sopivan painava, ettei lähde luistamaan yön aikana päältä ja aivan mahtavan pöyheä ja pehmoinen.

kuten myös untuvatyynyt. En vaihtaisi niitä enää ikinä mihinkään keinomateriaaliin, joka ei hengitä!

Voi pestä 95 asteessa ja pyöräyttää kuivurissa eikä mene miksikään. Meille Ikean ja Joutsenen untuvatuotteita. Joutsenen ehdottomasti parempia jos vielä täysuntuvaa, mutta ei ne Ikeankaan ihan huonoja ole.

kuten myös untuvatyynyt. En vaihtaisi niitä enää ikinä mihinkään keinomateriaaliin, joka ei hengitä!

Voi pestä 95 asteessa ja pyöräyttää kuivurissa eikä mene miksikään. Meille Ikean ja Joutsenen untuvatuotteita. Joutsenen ehdottomasti parempia jos vielä täysuntuvaa, mutta ei ne Ikeankaan ihan huonoja ole.

Mulla on jo Joutsenen untuvatyyny ja se on paras ikinä !
Joutsenen peittoa tekis mieli kvasti. On aika kallis, mutta toisaalta monen vuoden ilo.
Kiitos sulle vastauksesta.

Minun tulee niin järjettömän kuuma untuvapeiton kanssa, joten jäi muutamaan yöhön se kokeilu. Meillä on normaali huonelämpötila (jotain 22 astetta). Teilä jotka käytätte untuvapeittoja, meneekö teillä pakkasen puolelle vai miten ette hikoa?

Yhteistyössä