Raskisitko ostaa tämän haalarin?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "viera"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onko tän ketjun vastaajien lapsilla yksiväristä Moloa tai Poppia, kun toi on nyt niiiin ruma? Hauskoja nämä muotivillitykset. Kun meidän vanhempi lapsi oli pieni, kaikilla PITI olla Reimateciä ja nyt nekin on niin kamalia. Omasta mielestäni kukallinenkin haalari on kiva. Ainakin tuo, kun ei ole liian räikeä tms.

Raaskisin helposti. 80 euroa ei ole paha hinta Ticketin haalarista, ne on laadukkaita ja lämpimiä. Meillä on ollut jo monta Ticketin talvihaalaria. Välikausihaalareista en sen sijaan tykkää, edullisemminkin saa ja parempia. Mutta toi talvihaalarit on hyviä!

[QUOTE="hehe";29445264]Onko tän ketjun vastaajien lapsilla yksiväristä Moloa tai Poppia, kun toi on nyt niiiin ruma? Hauskoja nämä muotivillitykset. Kun meidän vanhempi lapsi oli pieni, kaikilla PITI olla Reimateciä ja nyt nekin on niin kamalia. Omasta mielestäni kukallinenkin haalari on kiva. Ainakin tuo, kun ei ole liian räikeä tms.[/QUOTE]

Itse ainakin suosin Moloa koska en tykkää tuollaisista kuviollisista vaatteista varsinkaan haalareissa.

Eli en ostaisi juurikin ulkonäön vuoksi hinta on suorastaan "halpa". Ostin Molot ensi talveksi alennuksesta ja silti jäi hintaa 110€/kpl.

Hassua, että tuo on teidän mielestä kallis :) Ostaisin omalle tytölle, sillä merkkinä kestävä ja hyvä. Pojalle Ticketit ei oikein istu, on pitkä ja laiha. Tyttö taas saman mallinen kuin nuo haalaritkin :D

Olen myös myynyt uutena ostamiani tuohon hintaan käytettyinä, mitä tuo nyt maksaa uutena, että...

No periaatteessa hinnan puolesta voisin ostaa, koska ostan välillä lähes samanhintaista ReimaTeciakin, mutta just tuosta mallista mullekin tuli heti mielleyhtymä Marimekkoon, josta en tykkää. Samaten löytyy yhtäläisyyttä myös Travallen yhden kuosin kanssa (http://www.travalle.fi/media/catalog/product/cache/1/image/432x550/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/1/2/1200-4700-1.jpg), paitsi, että Travalle vie voiton tässä kuosiskabassa.

Minä olen kauhistellut tota kuosia joka kerta kun olen nähnyt, se on vaan jotain todella rumaa ! Varsinkin kun se on lapsen päällä, niin näyttää vielä kamalammalta kuin kuvassa. Tossa kuvassa se näyttää itseasiassa ihan yöpuvulta :D
Yksi tuolla mainitsi ko. merkin istuvuudesta, olen samaa mieltä että istuu tosi huonosti ja ne lahkeiden/hihojen suut on ainakin sadevaatteissa tosi kireät ja hankalat. Ovat kyllä kestäviä vaatteita, siitä iso plussa.

Yhteistyössä