Unohtiko pete parkkonen äsken sanat tuossa pitkä kuuma kesä biisissä kolmosella :O

  • Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti
*
Alkuperäinen kirjoittaja tähti:
No sehän suorastaan ryömi viime viikolla riman alta Tartu Mikkiin -ohjelmassa. Toisin kuin tällä viikolla ex-idoli Katri Ylander, joka veti ihan älyttömän hyvin.
Mutta miks se Ylander oli niin tympeen oloinen, muljautteli silmiään aina välillä kattoon silleen "voi v.."-tyyliin vaikkei oikeen mitään syytä ollut...?! Siitä sen kaverista tuli mieleen Ibby Love, mut ei vissiin ollut?
 
Wanhawetäjä
Oli huono juttu ja aiheuttaa varmaan keskustelua. Tuskin Pete itekkään ylpeä oli - näkihän sen. Nyt vain kävi jostain syystä näin - tuli mokattua, mutta sen verran tarttee nuori kaveri armoa, että kun on tohon pyöritykseen lähtenyt niin ei takuulla osaa ennalta varautua kaikkeen. Mokista pitää oppia ja uskon, että tunnollisena kaverina Petekin haluaa näin tehdä. Ei sentään ollut kännissä - monet alan hemmot kun osaa senkin...
 
QombiAksel
Myötähäpeä oli suuri, mutta niin kyllä varmasti häpesi poika itsekin. Jos ei hävennyt, niin sitten on kyllä noussut pissi päähän. Hirveää katseltavaa tosiaan oli, mutta suurin syy on itse Parkkosen, ettei ollut viitsinyt nimikkobiisin sanoja opetella. Tuon biisin sanat osaa jokainen, myös päiväkerhoikäinen... Toivottavasti oppi edes jotain tästä emämunauksestaan ja osaa jatkossa esiintyä muutenkin mediassa hiukan nöyremmin.
 
pelikaani
ei se mitää sanoja unohtanut, ei ollut opetellut ollenkaan. jo sound checkissa lauloi hapuillen paperista lukien. onneks kari tapio näytti miten tosi ammattilaiset vetää, sound checkissä olen suomalainen tyhjentävästi umbron tuulipuku päällä.
 
Lura
Pete Parkkonen sai biisin sanat juuri ennen omaa esiintymisvuoroaan. Kukapa teistä olisi siinä ajassa ehtinyt harjoittelemaan koko kappaleen? Olin itse paikan päällä seuraamassa ja näin kuinka nuori mies yritti hädissään opetella eri säkeistöjä. Jos parhaansa tekee, niin eikö se riitä? Ja sitä paitsi kukaan ei ole täydellinen. On aivan älytöntä väittää etteikö Pete olisi nöyrä. Parkkosen poika on yksi aidoimmista ihmisistä, jonka olen tavannut. Petellä ei ole noussut ikinä päähän eikä kyllä nousekaan! Hän on itse sanonut läheisilleen että, jos siltä alkaa vähänkin vaikuttamaan heillä on oikeus tulla lyömään häntä lapiolla päähän. Pete on kerrassaan heino ihminen. Todella kohtelias ja ystävällinenkin. Peten kaltaisia ihmisiä on harvassa! Turha alkaa marmattamaan Peten suorituksesta...harvalla on yhtä upea lavakarisma ja hieno ääni!
 
meitsi
Alkuperäinen kirjoittaja Lura:
Pete Parkkonen sai biisin sanat juuri ennen omaa esiintymisvuoroaan. Kukapa teistä olisi siinä ajassa ehtinyt harjoittelemaan koko kappaleen? Olin itse paikan päällä seuraamassa ja näin kuinka nuori mies yritti hädissään opetella eri säkeistöjä. Jos parhaansa tekee, niin eikö se riitä? Ja sitä paitsi kukaan ei ole täydellinen. On aivan älytöntä väittää etteikö Pete olisi nöyrä. Parkkosen poika on yksi aidoimmista ihmisistä, jonka olen tavannut. Petellä ei ole noussut ikinä päähän eikä kyllä nousekaan! Hän on itse sanonut läheisilleen että, jos siltä alkaa vähänkin vaikuttamaan heillä on oikeus tulla lyömään häntä lapiolla päähän. Pete on kerrassaan heino ihminen. Todella kohtelias ja ystävällinenkin. Peten kaltaisia ihmisiä on harvassa! Turha alkaa marmattamaan Peten suorituksesta...harvalla on yhtä upea lavakarisma ja hieno ääni!
Täysin samaa mieltä!
 
Ismo
Alkuperäinen kirjoittaja meitsi:
Alkuperäinen kirjoittaja Lura:
Pete Parkkonen sai biisin sanat juuri ennen omaa esiintymisvuoroaan. Kukapa teistä olisi siinä ajassa ehtinyt harjoittelemaan koko kappaleen? Olin itse paikan päällä seuraamassa ja näin kuinka nuori mies yritti hädissään opetella eri säkeistöjä. Jos parhaansa tekee, niin eikö se riitä? Ja sitä paitsi kukaan ei ole täydellinen. On aivan älytöntä väittää etteikö Pete olisi nöyrä. Parkkosen poika on yksi aidoimmista ihmisistä, jonka olen tavannut. Petellä ei ole noussut ikinä päähän eikä kyllä nousekaan! Hän on itse sanonut läheisilleen että, jos siltä alkaa vähänkin vaikuttamaan heillä on oikeus tulla lyömään häntä lapiolla päähän. Pete on kerrassaan heino ihminen. Todella kohtelias ja ystävällinenkin. Peten kaltaisia ihmisiä on harvassa! Turha alkaa marmattamaan Peten suorituksesta...harvalla on yhtä upea lavakarisma ja hieno ääni!
Terve Pete, kiva kun pääset itsekin kirjoittelemaan =)
 

Yhteistyössä