:attn:Alkuperäinen kirjoittaja En luule- Tiedän:Säälittävä wannabe rokkari :x Tartu Mikkiin-ohjelmassakin oli äärettömän huono!! Siis taso oli huonompaa, kun karaokekuppilassa yleensä! Ja siellähän ne sanatkin tulee ruudulle, niin ei silti osannut. Tylsä tyyppi, sietäs jäädä unholaan. Omasta mielestään jokin lahja Suomelle...
Täysin samaa mieltä!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja AavikonNorsu::attn:Alkuperäinen kirjoittaja En luule- Tiedän:Säälittävä wannabe rokkari :x Tartu Mikkiin-ohjelmassakin oli äärettömän huono!! Siis taso oli huonompaa, kun karaokekuppilassa yleensä! Ja siellähän ne sanatkin tulee ruudulle, niin ei silti osannut. Tylsä tyyppi, sietäs jäädä unholaan. Omasta mielestään jokin lahja Suomelle...
ei kyllä mun mielestä 21v enään lapsi oo:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:antakaa nyt sille vähän armoo, lapshan se on vasta
No, tämä palsta on aina vähän ollut, ja pelleilyä myös.Alkuperäinen kirjoittaja Katsoja:Voi kuinka NOLOOO!!! Pelle!
1990 syntynyt...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kyllä mun mielestä 21v enään lapsi oo:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:antakaa nyt sille vähän armoo, lapshan se on vasta
Ei taida kukaan palstalaista ikänään saavuttaa mitään vastaavaa mainetta ym. tilaisuuksia.Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:1990 syntynyt...Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ei kyllä mun mielestä 21v enään lapsi oo:Alkuperäinen kirjoittaja nytkypylly:antakaa nyt sille vähän armoo, lapshan se on vasta