Oikeassa olet, silloin tällöin voi asioita unohtaa... Toki jos sen roskapussin joskus unohtaa on asia selitettävissä unohtamisella. Enkä toki tämän asian vuoksi ole eroakaan vireille panemassa!
Jatkuva unohtaminen panee vaan miettimään asioiden tärkeys järjestystä toiselle, olisi kuitenkin kiva tietää että on toiselle asteikon yläpäässä.
Esimerkin vuoksi tässä tapaus josta olen pahoittanut mieleni:
Sovitaan, että tavataan töiden jälkeen viideltä keskustassa ja käydään syömässä. Viideltä ei ketään kuulu.. ..odotan vartin ja soitan. Kukaan ei vastaa.. Puolelta lähden kohti kotia, yritän soittaa, kukaan ei vastaa. Puoli seitsemältä tulee soitto: ""Mitä asiaa?"" Muistutan tapaamisestamme pieni loukkaantuminen äänessäni ja vastaukseksi tulee tiuskintaa ja arvostelua ylireagoimisestani. ""No mähän unohdin, mitä mä sille voin? Turhaa alkaa nipottamaan, eihän muistilleen kukaan mitään voi.""
Eikä vielä yksittäinen unohtaminenkaan mieltäni niin pahoita, ihmisiähän tässä kaikki ollaan. Unohtamisen toistuvuus on se mikä mieltäni eniten painaa... Ja tietysti se, että kaiken voi panna unohtamisen piikkiin. Jatkuva unohtaminen tuntuu pahalta ja pistää miettimään miksi olen niin helposti unohdettavissa..?