Unohdin työhaastattelun ajan - Mitä mä nyt teen!?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja EIKÄ!!!
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

EIKÄ!!!

Vieras
Ei h*mmetti!! Mä olen sopinut tälle viikolle työhaastattelun ja nyt tajusin, etten muista moneltako se on enkä löydä mistään lappua, johon kirjoitin sen ajan!!! :( Mitä mä nyt oikeen teen?? En kai mä nyt voi soittaa sinne ja sanoo, että oon unohtanut sen ajan!? Toisaalta mitä muutakaan mä voisin tehdä..?? Tosi noloa!! Taitaa olla hei-hei sille työpaikalle...

Mulle kävi kerran noin kans :( Paitsi muistin ajan suurinpiirtein, mutten sitä oliko aika puolelta vai tasalta. Ja menin puoli tuntia etuajassa ja esitin, että olin vain aikaisessa muuten vaan. Oli kyllä noloa, mutta ainakaan en myöhästynyt kokonaan. Mutta en kyllä saanut paikkaakaan.

[QUOTE="vieras";22933208]No joo vaikka soittaisit ja kysyisit sitä niin aika tosi huonon kuvan annat itsestäsi :( En kyllä palkkais sinua vaikka olis kuinka hyvät paperit muuten.[/QUOTE]

No tää on ihan totta! Mä oon ihan samaa mieltä sun kanssa. En tiedä kehtaanko edes soittaa sinne... :(

No tuo kyllä oikeasti kertoo siitä, ettet ole kovin kiinnostunut ko.työstä.
(Voit toki muuta itsellesi uskotella.)
Soita sinne ja sano vaikka, että koira söi sen lapun ja sitten sinä sait pahan
päävamman, jonka vuoksi ei "kovalevylläkään" enää muistijälkeä asiasta.

No totta kai soitat reippaasti ja sanot, että varmistaisit haastattelun ajan. Onko muka olemassa muita vaihtoehtoja?

Kovin omituista on, jos muuten paras hakija diskataan tuommoisesta syystä.

[QUOTE="vieras";22933242]Höpö höpö, soitat sinne ja sanot, että "Mies oli heittänyt muistilapun menemään" tai jotain... Inhimillinen erehdys.[/QUOTE]

Ei siinä mitään selityksiä tarvita. Tuommoinen "miehen syy" -tms. syyttely kääntyy vaan itseään vastaan.

Mä en tajua, miten voin olla tällainen lahopää!! Se olis ihan unelmatyöpaikka. Oon odottanut ihan alyttömästi tätä haastattelua ja nyt tajusin, ettei mulla oo sitä aikaa missään ylhäällä!
Miten näin voi oikeesti käydä?! Noh...kiitos vinkeistä. Ei kai mun auta muu kun soittaa sinne ja varmistaa se aika. Tuntuu vaan, että siinä menee mun mahdollisuudet ko. työpaikkaan. Tosi noloahan se on!

Vitsit, että mua harmittaa! :(

Minäkään en usko, että tosissaan voi haluta työtä, jonka haastatteluaika ei jäänyt päähän.
Kun viimeksi hain duunia, niin öisinkin herätessä muistin tärkeät haastatteluajat.

No tuo kyllä oikeasti kertoo siitä, ettet ole kovin kiinnostunut ko.työstä.
(Voit toki muuta itsellesi uskotella.)
Soita sinne ja sano vaikka, että koira söi sen lapun ja sitten sinä sait pahan
päävamman, jonka vuoksi ei "kovalevylläkään" enää muistijälkeä asiasta.

Mä soittaisin ja sanoisin, että nyt on käynyt sellainen juttu, että mun kalenterini varastettiin käsilaukun kanssa ja en pysty millään muistamaan mihin aikaan tämä minun haastatteluni oli. jne,, plaaplaaplaa :D Been there, done that :D

Toinen hyvä keino on teeskennellä kipeää ja pahoitella, että voisiko siirtää aikaa vaikka huomiseksi :)

Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä;22933315:
Minäkään en usko, että tosissaan voi haluta työtä, jonka haastatteluaika ei jäänyt päähän.
Kun viimeksi hain duunia, niin öisinkin herätessä muistin tärkeät haastatteluajat.

:D :D Vakavaa on elämä

Itse en usko että sinua palkkaisin sinua jos työpaikka ei sen vertaa kiinnosta että vaivautuisit haastatteluajan ylös laittamaan..

Mitä hittoa, ap:han oli hukannut lapun jossa aika oli kirjoitettuna ylös.

Itse soittaisin ja kysyisin ilman muuta, ei tullut edes mieleenkään etten kehtaisi soittaa. Tuohan on ihan inhimillistä että noin voi käydä. Taidankin sitten olla vähän outo ja ei kyllä ole työpaikkaakaan :/

Alkuperäinen kirjoittaja samaa mieltä;22933315:

:laugh: :laugh:

Kaikki nyt ei vain muista kaikkia asioota eikä kyse ole siitä etteikö kiinnostaasi. Kun ei muista, niin ei muista.

Ja jos mä herään keskellä yötä, niin kyllä ottaa päähän se, että heräsin enkä todellakaan muistele mitään päivämääriä. Kyllä siinä vaiheessa yritetään nukahtaa uudestaan, että olis aamulla pirtiänä...

Viimeksi muokattu:
No nyt olet asian ytimessä. :) Ap:n mielestä tämä asia ei ole selvästikään kovin "vakava". Unelmaduunia ei ota köykäisesti.

Mitä jos sulle sanottais, että saat miljoonan, kun muistat huomenna olla klo 12.15 paikassa x?

Unohtaisitko?

[QUOTE="jeps";22933330]:D :D Vakavaa on elämä[/QUOTE]

Jeps, kyllä mulla on jonkinlainen muistikuva siitä moneltako se voisi olla, mutta kun en ole ihan varma siitä ajasta niin pakkohan se on varmistaa.
Ja sillä ei kyllä ole mitään tekemistä sen kanssa miten kiinnostunut ole ko. työpaikasta! Se lappu vaan on johonkin hukkunut - inhimillinen virhe. Epäilen vaan, ettei työnantaja välttämättä nää asiaa ihan niin... Eihän se kovin hyvää vaikutelmaa musta anna.

Pakko kai se on sitten vaan soittaa sinne. Hmm...mietityttää vaan mitä sanon, että siitä aiheutuisi mahdollisimman vähän hallaa minulle. Voisihan sitä tosiaan tekeytyä sairaaksi, mutta pelottaa, ettei uutta aikaa sitten järjestykään...

Ihan hyvin voit soittaa ja tarkistaa oikean ajan. Kaikissa paikoissa ei edes haastattelija ole itse kutsunut haastattatteluun, vaan esim. sihteeri on sopinut ajat. Jos on mahdollista, soita paikan sihyrrtille ja pyydä tarkistamaan kalenterista aika.

Yhteistyössä