Unohdin pankkikortin pin-koodin, ei myyty kaupasta ruokaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "elli"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ei sitä pankkitunnusta nyt aivan mahdoton ole piilottaa vaikka puhelimeen laittaa vaikka että reikska ja 0800-33omatunnus44 ja eipä kovin monelle löytäjälle tule mieleen lähteä koettamaan sitä pankkikortin tunnukseksi.

Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30822517:
Niinhän mä just sanoin, luetunymmärtäminen 100.
Tottakai pitää olla joku, jolla kyetä todistamaan henkilöllisyytensä, mutta kyseenalaisessa tilanteessa, niinkuin tässä nyt oli, niin en tosiaan ihmettele, ettei se kassantäti suostunut myymään, vaikka ap yrittikin todistaa henkilöllisyytensä jos/kun tää kassa mahdollisesti epäili korttia varastetuksi, mutta koska sitä ei ollut kuollutettu, hän ei voinut sitä poiskaan ottaa.

Vai vielä kuollutettu! Yhtä hyvä on tämän henkilön kielitaito kuin älykin.

[QUOTE="yks äiti";30822519]Kyllä on tainnut olla kyse vain myyjän viitsimättömyydestä tai taidottomuudesta ohittaa sitä sirun lukemista. On mullakin joskus siru temppuillut eikä pääte ole lukenut sitä mutta kun olen näyttänyt henkkarit, on myyjä ohittanut sen ja ottanut allekirjoituksen "vanhanaikaiseen" kuittiin.[/QUOTE]

Työntekijä toimii juuri niin kuin työnantaja on ohjeistanut. Ei kaikkialla saa päättää miten haluaa tai voi toimia.

Mites pankit toimii kun mä olen täysin unohtanut yhden pankkikorttini pin-koodin. Laittaakohan ne sen saman kysymällä, antaako uuden vai tuleeko uusi kortti uusine koodeineen? Joo, siltähän se selviää kun kysyy, mutta kellään kokemusta asiasta?

Yhteistyössä