Unohdin ottaa e-pillerit! Apua!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja viki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

viki

Vieras
Unohdin kahden päivän aikana ottaa e-pillerin. Kolmantena päivänä huomasin unohdukseni ja napsin heti paikalla ne kaksi jotka olin unohtanut. Sitten illalla otin ihan normaalisti. Tän jälkeen olen ehtinyt ottamaan kaksi pilleriä ja ongelma on nyt se, että mulla alko menkat!! :O
Pitääkö mun jatkaa e-pilleri kartta loppuun ihan normaalisti ja sitten pitää sen 7 päivää taukoa. Vai oisko mun pitäny antaa menkkojen vaan tulla normaalisti nyt ilman että jatkoin e-pillereiden syöntiä?
Mitenköhän mun oikeaan aikaan tulevat menkat sitten käyttäytyy?

mul kävi just täysin samoin ja voin sanoo et olis kannattanu vaa lopettaa siihe ku menkat alko!mul nyt kestäny 12 päivää menkat eikä loppua näy =( tie ny sit koska loppuu...mahtaako loppuu enne ku menee hermot lopullisesti!?!

Alkuperäinen kirjoittaja voi avuttomuus taas tätäkin kysymystä:
mitä niiden käyttöohjeissa lukee? katso sieltä

heitin käyttöohjeet pois koska aloitin viikko sitten paketin viimeisen kartan... nyt en löydä netistäkään mitään käyttöohjeita mercilon pillereille. :(

Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
mul kävi just täysin samoin ja voin sanoo et olis kannattanu vaa lopettaa siihe ku menkat alko!mul nyt kestäny 12 päivää menkat eikä loppua näy =( tie ny sit koska loppuu...mahtaako loppuu enne ku menee hermot lopullisesti!?!
voi apua! mä olen viikon ehtiny niit syödä. ja jos menkat jatkuu koko kartan ajan ja sit viel ne oikeet kuukautiset päälle kartan syönnin jälkeen ni KÄÄK :(

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mä olen aina jatkanu normaalisti ilman mitään sen kummempaa.
Näin mäkin olen tehnyt. Söin pillereitä peräti liki 20v eikä vahinkoja sattunut. Joskus unohdin yhden, kaksi peräkkäin korkeintaan. Jätin nämä sitten vaan ottamatta ja jatkoin normaalisti. Ei siitä tuplamäärän ottamisesta mitään apuja ole..

samat pillerit mulla!siin luki jotai et lopetaa siihe tai jatketaa seuraava laatta heti perää ilman taukoa....mä tyhmä luin liian myöhää ohjeet ja kärsin näist menkoist ny sit ilmeisesti kauan!!

Alkuperäinen kirjoittaja poitsuli:
samat pillerit mulla!siin luki jotai et lopetaa siihe tai jatketaa seuraava laatta heti perää ilman taukoa....mä tyhmä luin liian myöhää ohjeet ja kärsin näist menkoist ny sit ilmeisesti kauan!!

voi ei :( hitsi tätä unohtelua!! nyt sit joutuu kärsiin vissiin pitkään tästä :(

Alkuperäinen kirjoittaja viki:
Alkuperäinen kirjoittaja voi avuttomuus taas tätäkin kysymystä:
mitä niiden käyttöohjeissa lukee? katso sieltä

heitin käyttöohjeet pois koska aloitin viikko sitten paketin viimeisen kartan... nyt en löydä netistäkään mitään käyttöohjeita mercilon pillereille. :(

Meillä on yks mercilon poika, nyt viis vee.... Suosittelen käyttämään lisä ehkäisyä!! Ja mä en unohtanut yhtään pilleriä. mutta mulla oli ylimääräisiä välivuotoja.

mä jättäisin laatan kesken ja pitäisin viikon tauon. Sit ku taas pitää alkaa syömään pillereitä alottaisin niillä jäljelle jääneillä ja söisin täyden liuskan perään. Tai siis näin mä olen tehnyt,kun mulla on joskus (useasti) unohtunut ja sitten tulee menkat!