'Unohdin' antaa tänään lapselle ruokaa :(

  • Viestiketjun aloittaja nyt harmaana
  • Ensimmäinen viesti
ei kai
tuossa vahinkoa ole tullut jos tuo totta on. jos kerran huonsti on soseet menny ja muuten maidolla pärjännyt. mut aika ihmeellistä on että voi unohtaa antaa lapselle ruokaa. mikä on ollu niin tärkeää ettei lastaan muista. ja selvä provohan tää
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja ei kai:
tuossa vahinkoa ole tullut jos tuo totta on. jos kerran huonsti on soseet menny ja muuten maidolla pärjännyt. mut aika ihmeellistä on että voi unohtaa antaa lapselle ruokaa. mikä on ollu niin tärkeää ettei lastaan muista. ja selvä provohan tää
Ei ole provo. Kyllähän mulla se mielessä oli päivän mittaan, mutta aina jäi. Mutta huomenna taas ryhdistäydyn ja jatkamme treenejä :D
 
No meillä syötiin oikeestaan johonkin 8kk ikään melkeen pelkkää maitoa, sosetta meni lusikallinen sillon tällön. Joten tuskin on kauheeta :) Maito on tosi täyttävää, varsinkin rintamaito.
Don't worry, olisin huolissani jostain 9kk ikäisestä joka ei söis kun maitoa. Mutta eiköhän tuokin selviäis ;)

Miksi unohdit? vai etkö tahtonut vekslata niitten soseiden kanssa tänään ja ajattelit maidon riittävän? Vai siis vahingossako unohtui?
 
Eipä tuo mitään, saapahan hän ravintonsa siitä maidostakin eikä siis ole ilman ruokaa ollut kuitenkaan, ilman sosetta vain. Kyllä meilläkin joku päivä jäi välistä silloin kuin soseisiin totuteltiin, nyt menee jo rutiinilla kun pari kuukautta niitä syöty.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Neytiri:
No meillä syötiin oikeestaan johonkin 8kk ikään melkeen pelkkää maitoa, sosetta meni lusikallinen sillon tällön. Joten tuskin on kauheeta :) Maito on tosi täyttävää, varsinkin rintamaito.
Don't worry, olisin huolissani jostain 9kk ikäisestä joka ei söis kun maitoa. Mutta eiköhän tuokin selviäis ;)

Miksi unohdit? vai etkö tahtonut vekslata niitten soseiden kanssa tänään ja ajattelit maidon riittävän? Vai siis vahingossako unohtui?
Juu, niinhän se on. Maito on pääasiallinen ravinnonlähde vuoden ikään :)

Meillä oli tänään kauheesti kaikkee ohjelmaa ja vauva muutenkin kränä siitä kaikesta touhusta. Mä en enää jaksanut aloittaa sitä tyrkyttämistä, muutenkin viime päivinä tosi huonosti maistunut(helle?). Mutta en mä sitä epäile, etteikö hän pärjäisi edelleen pelkällä rm:lla, sitähän tää melkein on ollutkin...
 
Hmm, meilläkin on vähän niin, että usein tuntuu että on aivan sama, onko lasta ruokittu muulla kuin tissimaidolla, kun pelkkä ruokailun aloittaminenkin aiheuttaa raivoa ja alas menee ehkä puoli tl tomaattia ja perunansipare. Mutta kai sitä on yritettävä. Erittäin marginaalista on tämä meidän neidin ruokailu ollut toistaiseksi, ja ikää tulee jo 11 kk. Reipas ja hyvin kasvanut typykkä on kuitenkin. Sormiruokailu sujuu paremmin kuin lusikkaruuat, sihtikurkku tuo ei ole ollut koskaan. Söisikö teidän vauveli paremmin, jos ihan itse saisi hoitaa ruokailunsa?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja tissipapu:
Hmm, meilläkin on vähän niin, että usein tuntuu että on aivan sama, onko lasta ruokittu muulla kuin tissimaidolla, kun pelkkä ruokailun aloittaminenkin aiheuttaa raivoa ja alas menee ehkä puoli tl tomaattia ja perunansipare. Mutta kai sitä on yritettävä. Erittäin marginaalista on tämä meidän neidin ruokailu ollut toistaiseksi, ja ikää tulee jo 11 kk. Reipas ja hyvin kasvanut typykkä on kuitenkin. Sormiruokailu sujuu paremmin kuin lusikkaruuat, sihtikurkku tuo ei ole ollut koskaan. Söisikö teidän vauveli paremmin, jos ihan itse saisi hoitaa ruokailunsa?
Joo, sitäkin mä olen ajatellut, että antais itse pistellä suuhun sapuskaa. Mutta on kuitenkin vielä niin pieni, että 'osaakohan' syödä itse..? Ihan onnessaan on ollut, kun välillä antanut mansikan, kurkun tms. pieniä paloja suuhun mutustettavaksi :)
 

Yhteistyössä