Unista, etuhammas irtoaa.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja diudaudou
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
D

diudaudou

Vieras
Stressaa kauheasti. Olen nyt aika viimisilläni raskaana ja olen nähnyt nyt kaksi kertaa unen jossa mun vasen etuhammas irtoaa. Ekalla kerralla siitä lähti vain pala ja sain laitettua sen heiluvaan hampaaseen takasin ja nyt näin unta et ensin lähti puoli hammasta ja sitten irtoskin kokonaan.
Nyt pelkään ihan kauheasti että vauva tai esikoinen kuolevat....

Ärsyttää olla näin taikauskonen, mutta oon nähny aikasemminkin hampaan irtoamis unia ja silloin on joku kuollut ja ollut just riippuvainen siitä kuinka läheltä etuhampaita irtoaa..

Voiko uni meinata jotakin muutakin? En kestä edes ajatusta et joudun taas menettämään jonkun rakkaan...........

Itselläni oli hampaanpoistouni, ja poistajista (äiti ja tytär) toinen kuoli alle vuodessa ja toinen sai aivoinfarktin viikon päästä mutta selvisi. Kumpikaan ei ollut tiedossa unen aikoihin. Oli paljon voimakkaampi uni kuin tavalliset.

Omista hammasunistani sen verran että ovat ennustaneet sekä sairautta että kuolemaa. Raskaana ollessa näin unen että hammas irtosi ja luulin että keskenmenon joudun taas kokemaan, mutta pitkään sairastanut appiukkoni nukkui pois... Kerran unessa hammas katkesi, sukulainen sai aivoverenvuodon josta toipui. Ja viimeisin oli uni jossa hammas irtosi, sukulaispoika oli syönyt luvatta lääkkeitä josta seurasi tajuttomuus/oksentelu. Toipui siitä kyllä heti sairaalahoidossa. Näetkö muita enneunia? Itse olen nähnyt esim. olevani raskaana ennenkuin tiesin oikeasti olevani, nähnyt lapsien sukupuolet unissa jne... :)

En oikeasti näe muuten enneunia, ja tietääkö sitä vielä että oliko tääkään sellanen? Toivottavasti ei.

Ensimmäistä kertaa ollessani raskaana odotin kaksosia, puolessa välissä raskautta näin unen jossa mun molemmat etuhampaat oli täynnä jotain toukkia ja en oikein muista sitte että tipahtiko hampaat kokonaan pois vai mitä kävi. Joka tapauksessa raskaus meni kesken muutamia päivä tän unen näön jälkeen.
Muutama vuosi sitte näin unen jossa yks sivuhampaista irtosi, olin silloin taas raskaana ja pelkäsin tietysti et sekin menee kesken. Ei mennyt mutta mun pappa kuoli tästä viikon sisään.
Ja sitte silloin kun aloin odottamaan esikoista näin unta että mun isä kuoli, oli hautajaiset ja kaikki. Tuntu ihan todelliselta niin googletin ja selitys löyty että kuolema unessa olis uuden alku, tästä unesta siis joku parisen viikkoa niin tein positiivisen raskaustestin.

Siinä on kaikki "enneunet" jota olen nähnyt, tiedä sitte mitä ne meinaa... Nyt vaan tosi kova pelko että jollekin läheiselle käy jotakin :(

No voi haloo, mistähän ne sun aivot tietää näyttää sulle tietynlaista unta joka tarkoittaa tiettyä asiaa jollet sinä jo sitä entuudestaan tiedä? Asennetaanko jokaisen aivoihin keskusyksikkö tietyistä unijutuista ;)

Uusimmat

Yhteistyössä