unissaan puhumisesta ja -kävelystä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chrissy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chrissy

Aktiivinen jäsen
07.09.2005
20 219
6
38
lahti
eilen sitte tais lähtee meidän neiti pian 4v yölliselle seikkailuretkelle..
eka kuului muminaa ja kävi eteisessä ja sit meni omaan huoneeseen.
Kävin katsomassa niin siellä se silmät auki katteli..

käskin sänkyyn takas ja sit alko vinkuminen..ei saanu selvää.. meni sänkyyn ja veti peiton korville ja sammui kuin saunalamppu..

yks yö selitti kuin papupata kuinka kaveriltansa oli tullu verta nenästä.. piti oikein kuunnella tarkemmin.

oltiin oltu silloin illalla kylässä ja alko perheen pojalta yhtäkkiä tulla verta nenästä.

muita puhujia ja kävelijöitä?

mä itse olen ollu aikamoinen unissaan seikkailija.. oon kuulemma meinannu mennä ulos mut isä on rappukäytävästä mut tullu hakemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja TheUnforgiven:
:wave: multa aukes pienenä pääkin kun olin törmännyt johonkin.. :|

yks yö olin kuulemma kävelly jääkaapille ja ettiny leipää.. aiti oli vaan sanonu "pois sieltä jääkaapilta et sä oot just syöny" laitoin oven kiinni ja menin nukkumaan :D

Meidän 2v2kk on kanssa ruvennut enimmissä määrin höpöttelemään unissa. Ja kait se kohta rupee kävelemäänkin unissaan :D Mun mies on kanssa kova puhumaan ja kävelemään unissa. Kerran heräsin siihen, että mies kiskoi meidän sänkystä lakanoita keskellä yötä. Vei ne sitten kylppäriin ja sitten vasta kuului kylppäristä V****, kun mies oikeesti heräsi. Ma vaan tokasin, että ensi kerralla tuo puhtaat lakanat tullessa ;)

Alkuperäinen kirjoittaja kukeseen:
Meidän 2v2kk on kanssa ruvennut enimmissä määrin höpöttelemään unissa. Ja kait se kohta rupee kävelemäänkin unissaan :D Mun mies on kanssa kova puhumaan ja kävelemään unissa. Kerran heräsin siihen, että mies kiskoi meidän sänkystä lakanoita keskellä yötä. Vei ne sitten kylppäriin ja sitten vasta kuului kylppäristä V****, kun mies oikeesti heräsi. Ma vaan tokasin, että ensi kerralla tuo puhtaat lakanat tullessa ;)

hahaha! :laugh: just hyvä!