Unilääkkeet ja raskaaksi yrittäminen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Uneton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
U

Uneton

Vieras
Uskaltaako syödä menkkojen aikana unilääkkeitä? Oon nyt tehnyt niin että aina menkkailtoina otan unilääkkeen, mutta sitten kun aloitetaan pupuilut niin olen ilman niin kauan kunnes taas alkaa menkat... Onko siitä haittaa kehittyvälle munasolulle, jos napsii unilääkettä menkkojen aikana? Imovane käytössä.

pakko viilata pilkkua sen verran että imovane on nukahtamis- ei unilääke... Mutta voi siitä olla haittaa koska menkat voi tulla myös raskauden aikana, joten et voi olla 100% varma ettet ole raskaana...

Ja en kyllä yrittäisi vauvaa jos olisi jo valmiiksi nukahtamis ongelmia, kun ei ne ainakaan parane kun vauva syntyy...

Hei, olen kanssa harkinnut raskautta useamman vuoden...mutta syystä että olen ollut sinkkuna vuosia ja nyt vakisuhteessa niin pistän uudelleen harkintaa. Aikaisemmin on jo teiniikäinen "tenava". Ongelmani on se että olen kärsinyt paniikista/ahdistuksesta jo n.10 v ja siihen joudun syömään zoloftia...tai oireet tulevat aina muutaman kuukauden päästä uudelleen. Sen lisäksi olen kärsinyt unettomuudesta n. puoli vuotta. Olen selvinnyt puolikkaalla imovanella. Mutta yritykseni päästä siitä irti on kyllä heikkoa...ja tämä syö naista
!!!! En näiden ongelmieni takia ole uskaltanut nyt raskautta harkitakkaan. Voi tietenkin olla että oma kroppa toimii jotenkin luonnollisesti kun tulee raskaaksi ja jos jollain on kokemusta niin asiallisia vastauksia voi laittaa. Muutenkin tuntuu tää kauheelta !!!

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Saparo-81:
Mä söin Imovanea (joka yö) ja ihan hyvin tulin raskaaksi :)

Niin, ei se varmaan raskaaksi tuloa mitenkään estä, mutta tarviiko sitten pelätä, että se ois vaikuttanut sikiöön?

Raskautta yrittäessä on syytä vaihtaa kaikki lääkkeet sellaisiksi, jotka sopivat myös raskauden aikana, että ei sitten tule yllätyksiä..Eikä tarvitse pelätä.

Uusimmat

Yhteistyössä