unikuu, huhuu?

unikuu108
mä en viitsi edes toivoa.esikko syntyi 40+3 joten en ikinä ole ollut näin pitkään raskaana. en haluu edes ajatella kun rupee vaan vituttaa.
on pakko keksiä paljon sijaistoimintoja. paljon.
 
unikuu108
me ei yleensä tapella meidän perheessä niin tänään tuli riita miehen kanssa siitä lähteekö se ostaa pojan pyörään biltemasta työntökahvaa sen kanssa. mä lähdin prismaan repun kaa kauppaan..
lähdinpä sit ekaa kertaa itkun ka tässä raskaudessa..
et kiristää meidän molempien hermoja. saunassa sitten juteltiin että eipä ollut kovin häävi aihe rueta sotimaan.
mä oon tehnyt kaapin täyteen pikkuvaippoja ja sisustanut asuntoa.. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja rv 40+5:
oikeesti jo ihan epätoivoinen olo. mikäköhän on viimeinen raja,että pois vauvan otaavat :D tiiättekö mitkä ois "pisimmät" viikot millä jonkun vauva syntynyt??
Yhdellä tutulla meni melkein kolme vkoa ja sairaalassakin vielä reilusti toista vuorokautta ennen kuin syntyi. Sori, tämä ei varmaankaan lohduta sua |O
 
rv 40+5
Alkuperäinen kirjoittaja Hopsula:
Alkuperäinen kirjoittaja rv 40+5:
oikeesti jo ihan epätoivoinen olo. mikäköhän on viimeinen raja,että pois vauvan otaavat :D tiiättekö mitkä ois "pisimmät" viikot millä jonkun vauva syntynyt??
Yhdellä tutulla meni melkein kolme vkoa ja sairaalassakin vielä reilusti toista vuorokautta ennen kuin syntyi. Sori, tämä ei varmaankaan lohduta sua |O
ei mitään,niin arvelinkin että ei ole edes taattua että ihan viikonkaan sisällä syntyisi.. kyllä odottavan aika pitkä. ja kun itsellä hormoonit tehneet mielen ihan myrskyisäksi :( itku pitkästä ilosta..toden totta.
 
unikuu108
ja tässä etsin esikon välikausitakkiin housuja huutiksesta kun tänä syksynä ei olekaan ruskeaa väriä sitten.on vaan harmaata..
no mutta mä yritän lohduttautua että ei se voi kahta viikkoa pitempään enää mennä. ens pe pitää soittaa kontrolliaikaa kättärille joten sitten käynnistellään.
esikon synnytys kesti kaikkineen ekoista suppareista syntymiseen reilu 6tuntia.synnärillä olin siitä sen 4tuntia.
jos tää tänne mahaan on nyt jumittunut niin ihan varmaan on 20tunnin synnytys. oon vähän pessimisti niin ei pety niin pahasti.
 

Yhteistyössä