A
apuja
Vieras
Eli vauva pian 8kk, ei nuku kun tissi suussa. työstänyt olen tätä asiaa ja tänään päätin, että nyt riittää tämä pikku tunneille jatkuva nukutus rumba ja nukutin vauvan syliin ja sain siirrettyä omaan sänkyyn, huusi n.30min. Normaalisti vauva heräilee n. 15 min välein jos saa laskettua sänkyyn, joten pitäisikö tehdä niin, että esim hyssyttelisin aina uneen ja antaisin rintaa n. 3h välein ja sit takaisin omaan sänkyyn nukutus vai miten kannataisi toimia?
Minua ei haittaisi edes nuo yösyönnit, mutta tämä jatkuva rinnassa roikkuminen tekee jo kipeääkin ja olen täysin kiinni vauvassa vuorokauden ympäri ja vauvakin on väsynyt jatkuvasti kun ei osaa nukkua.
Millaisia kokemuksia teillä on unikouluista? Minkä ikäinen ja millaisella määrällä huutoa?
Minua ei haittaisi edes nuo yösyönnit, mutta tämä jatkuva rinnassa roikkuminen tekee jo kipeääkin ja olen täysin kiinni vauvassa vuorokauden ympäri ja vauvakin on väsynyt jatkuvasti kun ei osaa nukkua.
Millaisia kokemuksia teillä on unikouluista? Minkä ikäinen ja millaisella määrällä huutoa?