Unientulkitsijat auttakaa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja alkaa jo hermo menemään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

alkaa jo hermo menemään

Vieras
Miksi näen toistuvasti unta, missä mieheni on välinpitämätön minua kohtaan. Viime yönä unessa otin avioeron ja muutin lasten kanssa pois, miehen liiallisen alkoholin käytön ja välinpitämättömyyden vuoksi.
Mies on unissa aina etäinen ja kylmä.

Oikeassa elämässä, mies todella rakastava, maailman paras isä ja aviomies.
Mistä ihmeestä nämä mun unet nyt tulee?? ja kertoo?

Ovat niin aidon olosia unia, että aamulla menee hetki palautua normaaliin elämään :/

Mä näin viime yönä tosi karmivaa unta, oltiin miehen kanssa mun vanhempien luona syömässä ja kutsuin mieheni syömään, mutta hän ei koskaan tullut. Joo ei kuulosta karmivalta, mutta se TUNNE mikä siinä oli, siinä oli sellaista lopun tunnetta, ihan kuin aviomieheni olisi kuollut tai jotain ja "turhaan" odotin ja toivoin, että tulisi vielä syömään :)

Mä nään kans joskus tuollaisia unia kuin sä ap, vaikka mun mies on maailman kultaisin. Olen ajatellut, että koska exäni oli yksi suuremman luokan kusipää, alitajuisesti pelkään, että mieheni voisi muuttua sellaiseksi, vaikka tiedän, että niin ei ikinä käy... mutta siis tiedän ton sun tunteen, se on kamalaa.. :/

mä näen usein sellaisia unia missä mun mies katoaa... ja mä etsin ja etsin mutten löydä eikä kukaan muukaan ole sitä nähnyt eikä löydä... Yritän soittaa tai laittaa viestiä mutta hänen numeronsa onkin kadonnut puhelimestani enkä millään muista sitä ulkoa....

Mä uskon, että unet on alitajunnan tapa kertoa ihmiselle asioista, joita alitajunta käsittelee. Eli käytännössä pelkoja. Unet on luurankokaapin sisältöä, joka tahtoisi tulla käsitellyksi.
Vaikka siis mustasukkaisuta tai hylätyksitulemisen pelkoa, asioita, joiden olemassoloa ei haluaisi myöntää, joita häpeää ja jota järki kieltää.