Unien tulkinta apua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja taikauskoinen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

taikauskoinen

Vieras
Viimeöinen uni häiritsee kovin, kun hampaan lähteminen viittaa sairastumiseen tai kuolemaan ja mitä keskemmällä hammas on niin sitä läheisempään ihmiseen se viittaa.

Näin unta siis että poikani putosi rappusissa, ja toinen yläetuhampaista irtosi. Pitelin itkevää poikaa sylissäni ja tuijotin pientä valkoista hammasta kädessäni kunnes heräsin.

Mä en ole kuullut tuollaista uskomusta hampaista, enkä veikkaisi lähiomaisen kuolemaa tuolla perusteella. Eiköhän kyseessä ole vain äidin huoli lapsesta, ne tulevat usein uniin.

Mulla ei ole asiasta mitään oikeaa tietoa,mutta mistä olet lukenut/kuullut ton hammajutun? Mä näin yhteen aikaan tosi usein unia että mulla hajoaa hammas/hampaat suussa jotenkin tosi helposti,tyyliin puren jotenkin väärin tms..
En kyllä jaksa uskoa sitäkään että kaikki unet olis jotenkin "tulkittavissa" tai "enteitä". Mulla ainakin unet on monesti sekoituksia päivän/illan tapahtumista ja asioista. Esim eilen illalla kuuntelin tiettyä musiikkia joka liittyy tiettyyn tapahtumaan elämässäni,niin yöllä näin unta niistä ihmisistä jotka oli mukana siinä "tapahtumassa"..

Yhteistyössä