Unicefin mainos ja miehen mielipide

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "..."
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

"..."

Vieras
Itse olin ihan itkua vääntämässä kun katsoin mainosta siitä pienestä tytöstä, joka oli aliravittu. Hänen äitinsä sitten puhui siinä jotain, että lapsi itkee jatkuvasti jne.. Mies tokaisi siihen "oisit sit miettiny 2 kertaa ennenkuin aloit jakaa per*ettäs"
:( menin vessaan itkemään eikä ollut edes voimia sanoa miehelle mitään. Vaikka teki mieli sanoa että ehkäpä nainen ei ole itse saanut vaikuttaa siihen sekstaillaanko hänen kanssaan vai ei :( :( :(
Mitä sanoisitte miehelle tuosa tilanteessa? Aijon kyllä vielä mainita hänelle asiasta.

No, toi neuvohan auttaisi periaatteessa kaikkiin lapsia koskeviin ongelmiin. "Olisit miettinyt kaksi kertaa ennen kuin jaoit sitä elintäsi": Pätee myös miehiin. Jos teillä on lapsia, muista tämä seuraavan kerran kun ukkosi ruikuttaa, ettei esimerkiksi saa nukkua lapsilta tai mukulat on taas sotkeneet.

Onko miesten mielipide todella tuo, että jos on kehitysmaissa ongelmia lapsikatraan ja niiden nälän kanssa että sekin on naisen vika? Ehkä eri asia täällä missä voimme itse päättää haluammeko lapsia, yritämmekö saada niitä... mutta onko vielä joku sellainen joka ei tiedä, että naiset ei tuolla maassa päätä siitä pannaanko hänet paksuksi :( Minun mies näköjään on ja yllätyin siitä. Sitäpaitsi vaikka nainen olisi halunnut lapsen ja tehnyt sen tarkoituksella, ei se tarkoita että on hänen mokansa kun ei ajatellut että teki lapsen nälänhätään. Ehkä hän luuli selviytyvänsä.... äh en tiedä. EN osaa muotoilla kunnolla mitä haen takaa, mutta olen kuitenkin pettynyt mieheeni

Ei voi ola noin tyhmä! :O
Mitä sä siinä miehessä näet?
Okeesti, me ei tiedetä kuka tuo äiti on, kuinka vanha, onko naimisissa, lapsimorsian? onko raiskattu? Onko hänellä edes mitään sananvaltaa noissa lisääntymisasioissa.