vierailija
Hyvää yötä Käpyseni!Hyvää yötä
Saatko unta?
Hyvää yötä Käpyseni!Hyvää yötä
Mikä hätänä?Itken itseni uneen
No höh, se oli taas joku trolli. minua ei nyt itketäMikä hätänä?
Olet siis kunnossaNo höh, se oli taas joku trolli. minua ei nyt itketä
saan unta kyllä ehkä kohta... alkoi nukuttamaan. Minä menen jo säkyyn ehkä vähän lukemaan, jos haluat nukkua vieressäni niin voit tulla kainaloon touhujen jälkeen. ystävän vieressä on hyvä aloittaa uusi viikko.Hyvää yötä Käpyseni!
Saatko unta?
saan unta kyllä ehkä kohta... alkoi nukuttamaan. Minä menen jo säkyyn ehkä vähän lukemaan, jos haluat nukkua vieressäni niin voit tulla kainaloon touhujen jälkeen. ystävän vieressä on hyvä aloittaa uusi viikko.Hyvää yötä Käpyseni!
Saatko unta?
Mene vain petiin odottamaan. Tulen ihan kohta kainaloosi.saan unta kyllä ehkä kohta... alkoi nukuttamaan. Minä menen jo säkyyn ehkä vähän lukemaan, jos haluat nukkua vieressäni niin voit tulla kainaloon touhujen jälkeen. ystävän vieressä on hyvä aloittaa uusi viikko.
pus nukahdan kohtaMene vain petiin odottamaan. Tulen ihan kohta kainaloosi.
Nukutaan yhdessä!
Ei ole parempaa tapaa aloittaa uutta viikkoa, olet ihan oikeassa.
sinäkuka pieraisi?
Trolli kaasuttisinä
Trollit näköjään intoutuu kun ette mustuNo höh, se oli taas joku trolli. minua ei nyt itketä
jooTrolli kaasutti
Montako hamppia siellä sun kulmilla asustelee?Okei, valmista tuli
Juon vielä vesilasin ja pesen hampit. Sitten Käpyseni kainalo odottaa!
hyvä. tule jo. nyt sammutan jo tkoneen ja odotanOkei, valmista tuli
Juon vielä vesilasin ja pesen hampit. Sitten Käpyseni kainalo odottaa!
En ollut ajatellut tuota!Montako hamppia siellä sun kulmilla asustelee?
ei vaan aina jaksa kirjautua.. miksi se sinulle on pakkomielleTrollit näköjään intoutuu kun ette mustu
Selittäkää miksi ette käytä nikkejänne kun sellaiset kerran on!
Montako hamppia siellä sun kulmilla asustelee?
Ehei. Minua panettaa Lähden nyt baariin ja vieraisiinhyvä. tule jo. nyt sammutan jo tkoneen ja odotan
nukutaan
eli olet trolli... ystäväni ei ole tuollainenEhei. Minua panettaa Lähden nyt baariin ja vieraisiin