vierailija
Kävin jo pesulla ja söin iltapalaa. Söin mehukkaan appelsiinin.Minäkin tulin ehkä noin vartti sitten.
Kävin jo pesulla ja söin iltapalaa. Söin mehukkaan appelsiinin.Minäkin tulin ehkä noin vartti sitten.
Olet ollut ahkera näin ilta-aikaan!Kävin jo pesulla ja söin iltapalaa. Söin mehukkaan appelsiinin.
Minkä elokuvan? Kävithän sinä lenkilläLaiskottelin ja katsoin elokuvan.
Kävin, kävin. Katsoin elokuvaa vähän ennen lenkille lähtöä ja loput sitten kun tulin. Elokuva oli Kourallinen dollareita.Minkä elokuvan? Kävithän sinä lenkillä
AhaaKävin, kävin. Katsoin elokuvaa vähän ennen lenkille lähtöä ja loput sitten kun tulin. Elokuva oli Kourallinen dollareita.
Saat tulla kainaloon. Minä kyllä hetken vielä valvonHiivin kainaloosi.... ehkä kohta nukahdan.
Hyvää yötä käpyseni!
Hiivin kainaloosi.... ehkä kohta nukahdan.
Hyvää yötä käpyseni!
Sopii. Menen petiin odottelemaan unta.Saat tulla kainaloon. Minä kyllä hetken vielä valvon
joo. minä kömminkin sitten sinun kainaloosi tälläkertaaSopii. Menen petiin odottelemaan unta.
Mukavaa! Keitin juuri teen.Olen hereillä. juon kahvia.
Ahaa.Mukavaa! Keitin juuri teen.
Minulla on tänään ja huomenna kotipäivä, mutta touhua piisaa.
Miksi katoit sellaisen elokuvan? tykkäätkö vanhoista elokuvista? länkkäreistä? Clint Eastwoodista?
Seikkailin vain Yle areenassa ja ajattelin, että tuon voisi katsoa.Miksi katoit sellaisen elokuvan? tykkäätkö vanhoista elokuvista? länkkäreistä? Clint Eastwoodista?
Oliko hyvä?Seikkailin vain Yle areenassa ja ajattelin, että tuon voisi katsoa.
Jännittävä!Oliko hyvä?