vierailija
Kyllä minulle on aivan selvä asia. Sinulle ei. Jos ei ole todisteita asiasta niin et voi herjata täällä muita.Sinulle ei näytä olevan edelleenkään selvää, koska luotat vieläkin kyseiseen ihmiseen.
Kyllä minulle on aivan selvä asia. Sinulle ei. Jos ei ole todisteita asiasta niin et voi herjata täällä muita.Sinulle ei näytä olevan edelleenkään selvää, koska luotat vieläkin kyseiseen ihmiseen.
Onnea vain oikeudessa anonyymin "kunnianloukkauksesta".Kyllä kaikki on aivan selvää. Kannattaa pitää huoli vain omista asioista eikä väittää ihmisiä toisiksi ettei joudu syytteeseen kunnianloukkauksesta ja herjauksesta.
Kyllä sen sunkin ip osoitteen saa selville vaikka olet kuinka anonyymi tahansa.Onnea vain oikeudessa anonyymin "kunnianloukkauksesta".
kaikkesi oot yrittänyt lopettamiseksi ja delnappia polkenu ihan päättömästiVieläkö tämä sama keskustelu jatkuu?! Ei taida olla muuta tekemistä...
Ei se mitään, vaikka vohkit nimimerkkini hetkeksi Olet ihana ja suloinen
Kiitos TosiystäväKiitos aamun piristyksestä trolliseni!
Heräsin jo puoli kuudelta jännityksen takia. Näin painajaista
Mutta nyt vaan teetä ja kahvia huiviin Päivällä nokoset
KylläKiitos Tosiystävä
Mutta kirjoititko sinä nuo molemmat?
-Tosis (mietin uuden nikin kohta, anteeksi tästä tahdittomuudesta )
Huh huh miten levottomia juttuja taasOlisin halunnut tulla viereesi ja imaista pientä munaasi kävisikö tälläinen pieni yöpuuha?
Olen minulla on varvas ja pi.ppe.lifetissi, pidän niistä kohdista sinussa voisin maistella niitä öisinKyllä
Voit tehdä uuden nikin. Oletko varvastrolli?
Voi Tosiystäväni Tuo mustasukkainen trolli tuli taas pilaamaan meidän jutut, muistathan kun on ennenkin tullut pilaamaan meidän rennonhauskat jututHuh huh miten levottomia juttuja taas
Vosin myös tunkeutua peppukoloosi hellästiHuh huh miten levottomia juttuja taas
Noniin, tuossa yllä se taas tuli sotkemaan jo pari kertaaVoi Tosiystäväni Tuo mustasukkainen trolli tuli taas pilaamaan meidän jutut, muistathan kun on ennenkin tullut pilaamaan meidän rennonhauskat jutut
Viimeksi se kirjoitti härskejä karvajuttuja, tuo on sairas ja minä se kiltti trolli, muistathan minut
Minusta tuo härski trolli saattaa olla yksinäinen Otetaan se kainaloon, kun mennään yöpuulleVoi Tosiystäväni Tuo mustasukkainen trolli tuli taas pilaamaan meidän jutut, muistathan kun on ennenkin tullut pilaamaan meidän rennonhauskat jutut
Viimeksi se kirjoitti härskejä karvajuttuja, tuo on sairas ja minä se kiltti trolli, muistathan minut
Anteeksi, Minä olen sekaisin ja en aina muista mitä tuli kirjoiteltua, koska juon runsaasti viinaa. vastasin äsken tässä omaan viestiiniNoniin, tuossa yllä se taas tuli sotkemaan jo pari kertaa
Kyllä ihana kultaseniKyllä
Voit tehdä uuden nikin. Oletko varvastrolli?
Kiitos Sinä olet kyllä kiltti ja mukava trolliKyllä ihana kultaseni
Juuri se kiltti ja ujo varvastrolli joka haluaa kanssa viettää joulun kanssasi
Vaihdoin pikkaisen nikkiä tuon apinan takia
Jos tällä samalla tulee taas kohta jotain rumaa ja härskiä, niin tiedät että se on se sama ilkeä apina taas
Minähän palvon maatakin somien jalkojesi alla
Ei viitsitä ottaa sitä kainaloon, molemmille voi tulla peppu kipeäksi
Minä ostan sille joululahjaksi Erään pumpattavan lelun, leikkiköön sillä yksin kun on aina niin ilkeä meitä kohtaan
Oi, paljastan salaisuuden... Härski ja minä olemme sama trolli, olen vain jakautunut persoonaVoi näitä juttuja taas Kuulostat ihan härski trollilta
Pitäisikö pikku hiljaa vetäytyä nukkumaan? Kello on jo paljon
Vai sellaistaOi, paljastan salaisuuden... Härski ja minä olemme sama trolli, olen vain jakautunut persoona
Minä pidän tuhmista leikeistä ja sinun pyllystä ja kellistä
Kiitos Tosis, palataanKiitos Sinä olet kyllä kiltti ja mukava trolli
Vietetään joulu yhdessä, osittain täällä palstalla Minun pitikin jutella joulusuunnitelmista Ehkä huomenna?