vierailija
YömuiskujaJoo.
Muiskuja ja hyvää yötä.
Ihan kohta petiin, muutaman min päästä
YömuiskujaJoo.
Muiskuja ja hyvää yötä.
Ulkoiltu ja käyty pesulla
Olipa rasvaiset hiukset
Älä säikähdä Aika usein pesulle mennessä on
Sinulle pitää ostaa joululahjaksi trikoopipo vai olisiko sinulla sellainen panta joka suojaa korviaJoskus stressin takia menee nopeasti likaiseksi ja sitten myös hikiliikunnan takia. Minulla oli tänäänkin lenkillä villapipo Trikoopipo sopisi paremmin
Minulla on trikoopanta ja se on syksyllä käytössä. Nyt se olisi liian kylmä.Sinulle pitää ostaa joululahjaksi trikoopipo vai olisiko sinulla sellainen panta joka suojaa korvia
ja anteeksi, en ole kirjautunut
Entä sellainen villainen pääpanta..? Olisi vähän lämpimämpi..Minulla on trikoopanta ja se on syksyllä käytössä. Nyt se olisi liian kylmä.
Täytyy laittaa toisenlainen pipo hankintalistalle Jokin kaksikerroksellinen trikoopipo, jonka päälle voi vetää takin hupun
Millaista pipoa sinä käytät?
Tai sitten villapantaEntä sellainen villainen pääpanta..? Olisi vähän lämpimämpi..
Minulla on jotain sellaisia villapipoja..
Käytän kyllä mielummin takin huppua
Toisaalta voisin tehdä sellaisen itse. Ei se ole edes vaikeaaTai sitten villapanta
Minulle ei riitä pelkkä huppu. Iltaisin on myrskytuuli
Ahaa, villapipot on ja pysyy kaapissaEntä sellainen villainen pääpanta..? Olisi vähän lämpimämpi..
Minulla on jotain sellaisia villapipoja..
Käytän kyllä mielummin takin huppua
Laita vain rohkeasti pipo päähänAhaa, villapipot on ja pysyy kaapissa
Kyllä käytän pipoa kovemmilla pakkasillaAhaa, villapipot on ja pysyy kaapissa
Se on hyväKyllä käytän pipoa kovemmilla pakkasilla
On.Se on hyvä
Hm... täytyy miettiäOn.
Mikä on sinun lempikukka?
Hm... täytyy miettiä En ole ajatellut
Onko sinulla lempikukkaa?
Onko se lilan värinen? Muistaakseni siinä on reilusti tuoksuaHmmm...
Ainakin pidän syreenin tuoksusta
Muistatko mikä on vähän saman näköinen kuin syreeni mutta valkoinen ja se on jonkin puun kukka?Onko se lilan värinen? Muistaakseni siinä on reilusti tuoksua