Trollausta ilmeisestiNukuin
Mikä tuo pullukka juttu on
Joo nukuin nukuin viimeyönä huonosti niin otin pienet tirsat, mutta siksi nyt sitten ei vielä nukutaTrollausta ilmeisesti
Touhusin iltapäivästä tähän asti ja pääsin vasta nyt palstalle Olisi vielä iltapesu edessä. Aamulla täytyy taas herätä aikaisin , mutta toisaalta olen jo 12. jälkeen kotona
Nukuit päiväunet
Täytyy nukkua jonkin aikaa, jos väsyttää kovasti.Joo nukuin nukuin viimeyönä huonosti niin otin pienet tirsat, mutta siksi nyt sitten ei vielä nukuta
Olet reipas touhuilija käy nukkumaan niin jaksat herätä aamulla aikaisin.
Minkälaista ruokaa teit kanasta?
Pojillahan on lyhyet hiukset joten eihän siinä nyt niin kauan mene.Täytyy nukkua jonkin aikaa, jos väsyttää kovasti.
Minulla oli kananjauhelihaa. Kypsensin sen ja lisäsin siihen mausteista tomaattikastiketta ja hapankaalia. Toisessa kattilassa höyrytin perunoita, porkkanoita ja herneitä.
Menen nyt pesulle. Täytyy pestä myös hiukset eli jonkin aikaa menee.
Koita valmistautua yöpuulle ja ajatella, että pystyt nukahtamaan. Jos en saa unta, otan melatoniinin ja sen jälkeen koitan rauhoittaa pääkopan. Kun on rauhallinen eikä mieti liikaa, uni tulee hyvin
Minäpä olen pitkähiuksinen tyttöPojillahan on lyhyet hiukset joten eihän siinä nyt niin kauan mene.
Voi älä juksaa. Poikanen oletMinäpä olen pitkähiuksinen tyttö
En ala väittelemään asiasta Jos et usko, niin älä sittenVoi älä juksaa. Poikanen olet
onko vaaleat vai tummat vai muuta?Minäpä olen pitkähiuksinen tyttö
Lyhyet ja rusehtavatonko vaaleat vai tummat vai muuta?
Haluan paijata ja nuuhkia hiuksiasiLyhyet ja rusehtavat
Ei sulle Poola paljoa elävätkään vastaile, mutta kuolleille on aika turha huudella.
Tosis, enkö kirjoittanutkin hauskasti?