Uni ei tuu niin ei tuu...

Alkuperäinen kirjoittaja hyytikyppynen:
|O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O

Rauhoitu, ei tule täälläkään :hug:

Ja viimeistään puoli 9 pitäis nousta ylös :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja Wiih:
|O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O |O

Rauhoitu, ei tule täälläkään :hug:

Ja viimeistään puoli 9 pitäis nousta ylös :snotty:

Niih. Sitte ko mie herään, miut pistettään tehokkaasti unneen uuestaan :D Joten eipä huolta tuli uni tai ei, mie saan nukkua. MELKEIN toivon että ikiuneen... Mut en silti kuitenkaan. :$

Alkuperäinen kirjoittaja Maira:
Jaa onko huomenna joku leikkauspäivä?

Juu.

No ei ihmetytä ettei nukuta... :/

Niinpä. Hyvät unilääkitykset annettiin mut meni vaan nuppi pöllyyn, kaks tuntia yritin nukkua, mut ei... Ilman lääkkeitäki olen nukkunu kyllä enemmän tai vähemmän viimiset viikonpäivät mut nyt ei sitte mittään. Vois vaan tuijottaa seinää... Eikä ees kyllästyis.

Alkuperäinen kirjoittaja heh:

Juu.

:hug: *pitää peukkuja pystyssä huomenna*
ja nyt pölyttelee pussista unipöllyä.

=)

Mie oon ukkoa pommittanu viesteillä vissin koko yön, tunnustanu rakkautta ja kaikkea, joskus yhen jälkeen se lakkas vastaamasta. Minusta on ihana aatella että se nukkuu. Mullon ikävä. Ja paha olo. Häätyy kait painaa pää tyynyyn kohta ja olla vaan. Miettiä ja uneksia puolitajuissaan jotaki... Kokoajan vaan semmonen olo että viimiset hetket ja silti tiän että oon vielä 40-vuojen päästäki täällä :D Liikaa aikaa aatella. :snotty: Ja taas mie puhun liikaa...

Alkuperäinen kirjoittaja heh:

Juu.

:hug: *pitää peukkuja pystyssä huomenna*
ja nyt pölyttelee pussista unipöllyä.

=)

Mie oon ukkoa pommittanu viesteillä vissin koko yön, tunnustanu rakkautta ja kaikkea, joskus yhen jälkeen se lakkas vastaamasta. Minusta on ihana aatella että se nukkuu. Mullon ikävä. Ja paha olo. Häätyy kait painaa pää tyynyyn kohta ja olla vaan. Miettiä ja uneksia puolitajuissaan jotaki... Kokoajan vaan semmonen olo että viimiset hetket ja silti tiän että oon vielä 40-vuojen päästäki täällä :D Liikaa aikaa aatella. :snotty: Ja taas mie puhun liikaa...

Olipas tehokasta unipöllyä... tipahdin samantien. Toivottavasti sitä lenteli sinnekin asti?

Mä kerran just ennen nukutusta kirjotin miehelle vessassa kirjeen missä tunnustelin rakkauttani ja kerroin muitakin asioita jotka on jääny sanomatta. Pelotti et jos saan vaikka allergisen reaktion siitä nukutusaineesta ja kupsahdan. :ashamed:

Kyllä sä olet täällä vielä 40 vuoden päästäki. Kirjotellaan mummoina täällä palstalla :D
(hankalaa tää kirjottaminen peukut pystyssä.. )

Yhteistyössä