Uni ei tule kun mies on poissa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Yötä myöten
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tuttu ongelma, mulla menee joka kuukausi viikko vähillä unilla, kun mies viilettää muilla mailla. Ei siinä auta kuin rentoutua, ja ajatella että kyllä aikuinen yhden yön ja päivän nyt selviää vähemmälläkin unella. Lämmin suihku ja kuppi teetä voi auttaa. Tai kirja, käperry vaikka peiton alle lukemaan puolihämärässä huoneessa. Mutta ei mitään liian jännittävää :)

Åke voisi täältä vallan mielellään tulla avuksi, vaan tokkopa suostuisit pulmasi ratkaisemaan tällä tavalla. Oletko yrittänyt itkeä pois kaipaustasi tai ulkoilla hieman? Yksin täytyy jokaisen joskus olla. Rehvakkaasti vaan elämää eteenpäin, wiis möröistä ikkunan takana, ei quasimodo sieltä sinua tuijota.

Juu en mä murehdi tai huolissani ole. Mies ei ole missään rälläämässä vaan työn vuoksi poissa. On vaan niin hiljaista ja outoa kun toinen ei ole tossa vieressä. En oikeen saa olla olluksi.

Alkuperäinen kirjoittaja Åke;23863623:
Åke voisi täältä vallan mielellään tulla avuksi, vaan tokkopa suostuisit pulmasi ratkaisemaan tällä tavalla. Oletko yrittänyt itkeä pois kaipaustasi tai ulkoilla hieman? Yksin täytyy jokaisen joskus olla. Rehvakkaasti vaan elämää eteenpäin, wiis möröistä ikkunan takana, ei quasimodo sieltä sinua tuijota.

No, kiitos kovasti tarjouksesta, Åke, mutta jos nyt kuitenkin kieltäydyn. Ulkoiluakin sain tuossa koiran kanssa lenkkeillessä, mutta piti sitten jättää kesken kun alkoi satamaan niin kovasti. Ihan itkun paikka tämä unen piileskely ei ole ja jos Quasimodo tuohon ikkunan taakse tulisi, niin olisi ainakin hetken hauskaa katsella kun kyttyräselkä pinkoo meidän vuohia karkuun :D

Ei tästä saa oikeen draaman aineksia. Täällä vaan tyhjässä kodissa yksi tavallinen rouva ihmettelee kun ei uni tule isännän paikan ollessa tyhjänä hetken.

[QUOTE="tassut";23863654]Ei kun mä ajattelin, että oon huolissasi juuri huomisen työssä jaksamisesta ja vilkuilet kelloa et se on jo noin paljon.[/QUOTE]

No sitten! Ja joo, kyllä toi ajatus käy mielessä. Ei meinaan nukuta yhtään, ei siis vähääkään vaikka yleensä olen aika iltaunista sorttia. Mä olen suunnattoman huono aamuisin jos ei ole saanut nukuttua kunnolla ja mun työssä se kostautuu kun on pakko skarpata.

On kyllä outoa miten toisen poissaolo voi vaikuttaa niin vahvasti. Koti ei tunnu yhtään samalta eikä saa oikeen mitään tehtyä. Ei me normaalistikaan olla kuin iilimadot toisissa kiinni, mutta kai se läsnäolo on se, mikä vaikuttaa. Hassua kerrassaan. Jos voisi, niin soittaisin miehelle ja nauraisin sen kanssa mun sadalta vuodelta tuntuvalta yksinäisyydeltä :) mutta ei voi soitella. Seuraavan kerran yhteys päällä joskus aamupäivällä kun kone on laskeutunut.

Yhteistyössä