Uneton saaristossa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Klonkku
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Klonkku

Aktiivinen jäsen
07.03.2008
13 581
1
36
Mun pitäs varmaan ostaa jotkut silmälaput itelleni, kun en saa nukuttua kun on niin valosaa. En kyllä talvisinkaan nuku kovin paljoa, mut tää valosuus tekee mut pian hulluksi :o

Iltasin en nukahda sitten millään vaikka kuinka väsyttäs. Eilen illalla sängyssä maatessa katoin kelloa viimesen kerran 23.45, eikä uni vaan tullut ja aamulla heräsin 5.15 kun oli jo liian valosaa ja mokomatki talitintit mekasti pihassa |O

Nyt on taas kaamee väsy ja tuntuu et aivot ei toimi ollenkaan, pitää vissiin käydä taas täyttämässä termari kaffilla.....

Blääh :snotty:

:hug: Meillä on sama ongelma lapsilla, ne pomppaa ihan liian aikaseen aamulla ylös..pitäis käydä pimentäviä verhoja kattelemassa tai jotain.
Lintuihinhan ei auta ku korvatulpat :D

Alkuperäinen kirjoittaja kaisuli5:
osta mustat verhot. mulla tehty tummat verhot kesän ajaks ja hyvin nukuttaa

Mulla on jo tumman ruskee paksu päiväpeitto kaksin kerroin ikkunan edessä, mutta kattoikkunasta tulee aina valoa, ellei sitä naulaa jolain levyllä umpeen :/

Alkuperäinen kirjoittaja Klonkku:
osta mustat verhot. mulla tehty tummat verhot kesän ajaks ja hyvin nukuttaa

Mulla on jo tumman ruskee paksu päiväpeitto kaksin kerroin ikkunan edessä, mutta kattoikkunasta tulee aina valoa, ellei sitä naulaa jolain levyllä umpeen :/

onhan sekin vaitoehto :)

Luulen, ettei vuokranantaja oikeen tykkäis ku on ihan uus talo :/

Alkuperäinen kirjoittaja IhanaValo:
:hug: Meillä on sama ongelma lapsilla, ne pomppaa ihan liian aikaseen aamulla ylös..pitäis käydä pimentäviä verhoja kattelemassa tai jotain.
Lintuihinhan ei auta ku korvatulpat :D

Tai sit joku pehmustettu koppi vois olla jees, kun alan olla niin tröööt ku joka yö nukkuu vaan 5-6 tuntia :snotty:

mee yksityiselle. onpa aika erikoinen lääkäri ku haukkuu pystyyn jos on todellinen ongelma. ihminen tarvii unta selviytyäkseen. mut se on tosi, et varmasti kaikilla unen tarve kesällä valoisan aikaan vähenee.

Alkuperäinen kirjoittaja ---:
mee yksityiselle. onpa aika erikoinen lääkäri ku haukkuu pystyyn jos on todellinen ongelma. ihminen tarvii unta selviytyäkseen. mut se on tosi, et varmasti kaikilla unen tarve kesällä valoisan aikaan vähenee.

Yksityisellä nimenomaan kävin, mutta se käski mua vaan viemään lapset viikoksi kahdeksi hoitoon että saan levättyä ja kysyi ettenkö ymmärrä että kaikkia väsyttää kun on pieniä lapsia...

Yhteistyössä