unet ja niiden tulkinta

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Minä tappelin viime yönä miehen sukulaisten kanssa...no se ei mitään uutta...mutta katkoin kynttilöitä!!!WTF?Siis ihan urakalla ja paksuja kynttilöitä...Mitähän ihmettä vois tarkottaa...laitettiinko siinä tosiaan kaikki siteet sitten sukulaisiin poikki...voisko olla?
 
mä en ite hirveesti usko noihin unitulkintoihin,mutta eikös se unissa oo vähä niinku päinvastoin aina?
eli esim kuolema tarkottaa onnea ja jotain erittäin hyvää,p*ska taas puolestaan rahaa ym ym...

eli vois ehkä tosta sun unesta aatella ennemmin että nyt jotenki puhdistitte välejä,jatkossa entistä tiiviimmät ja paremmat välit?

ihan kylläkin veikkaus vaan :D :ashamed:
 
PahaSilmä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Minä tappelin viime yönä miehen sukulaisten kanssa...no se ei mitään uutta...mutta katkoin kynttilöitä!!!WTF?Siis ihan urakalla ja paksuja kynttilöitä...Mitähän ihmettä vois tarkottaa...laitettiinko siinä tosiaan kaikki siteet sitten sukulaisiin poikki...voisko olla?
Älä nyt tosissaan ota, mutta unessa kynttilät ovat fallossymboleita. :p Katkoit siis niitä. :kieh: Vieläpä miehesi sukulaisten ilmeisesti.

Onko miehelläsi miespuolisia sukulaisia jotka ärsyttävät sinua ja jotka koet uhkaavina? Voi ne olla naispuolisiakin, eikös pippeli edustakin valtaa. Haluat katkoa heidän valtansa sinuun.
 
vieras
Naispuolisia löytyy kyllä...joilta vois katkoo vaikka mielummin sitä kaulaa...apua!voiko tänne tällasta laittaa...???Ja valtaa niillä minuun on...siitä olen nimenomaan päättänyt irtaantua!!Kiitos tulkinnasta!Pahasilmä!:)
 

Yhteistyössä