UNEN TULKINTA APUJA

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
Oon täs lähiaikoina nähny kaks kertaa aivan kamalaa unta.
Että mein keskimmäinen kuoli. Molempina kertoina heräsin itkuuni. Itkin siis oikeesti. Kamalan ahistunut ja hysteerinen olo oli ja meni hetki ennenkuin selvis että nyt oon hereillä ja se oli vaan unta ja lapsella on kaikki hyvin.

Välil päivälkii muistan noi unet ja tulee ihan hirvee olo.

Onhan täs ollu stressii, huolii ja murheit, mut miks nyt sit tommosii unii :o
Ei oikee huvittas enää ees nukkua noitten unien pelossa.

Minä olen myöskin nähnyt aikanaan paljon tuon tapaisia unia, en tiedä miksi. Nyt oli 9.2 pienessä kolarissa ja näen yhä uudestaan unta tilanteesta jossa toinen auto ajaa päin.

Viime yönä näin montaa eri unta, kaikissa oli paljon vettä. Vesi oli pudasta. Välillä sitä valui katosta useasta eri kohtaa, välillä joku lotrasi suihkussa niin että vesi tulvi pitkin lattiaa. jne. Ihmettelin kyllä aamulla mistä moinen vesimäärä, kun tosiaan unien välissä heräsinkin ja näin taas uutta vesiunta.

Alkuperäinen kirjoittaja ixus:
Juu =) ja vesi meinaa rauhallista elämää. Kukas muu haluaa vielä unentulkintaa :xmas: ?

Minä.
Kerropa, miksi unissani esiintyy keskustapuolueen pienet miehet? Esim. Mauri Pekkarinen ( jonka kanssa sain unessa lapsinamme seitsemän kumiankkaa).
En ole kyseisen puolueen kannattaja.

Alkuperäinen kirjoittaja Istafra:
Juu =) ja vesi meinaa rauhallista elämää. Kukas muu haluaa vielä unentulkintaa :xmas: ?

Minä.
Kerropa, miksi unissani esiintyy keskustapuolueen pienet miehet? Esim. Mauri Pekkarinen ( jonka kanssa sain unessa lapsinamme seitsemän kumiankkaa).
En ole kyseisen puolueen kannattaja.

Riippuu miehestä :D . Onko tumma, vaalea, lihava vai laiha. Pikku-miestä ei mun kirja tunne.
Ankka=sovit vihamiehesi kanssa :xmas: .
7= Hyvin ansaittua lepoa, kunniaa

Thanks. Tuosta unesta on jo aikaa. Merkitys vain on jäänyt hieman hämäräksi. No, me ihailimme näitä keltaisia lapsukaisiamme, kun ne olivat niin siistissä rivissä olohuoneen pöydällä :xmas: Heräsin unesta omaan nauruuni, joten varsinaisesta painajaisesta en sentään voi puhua.
Mutta vihamies? Minusta minulla ei ole varsinaisesti sellaisia. Jotkut vain saattavat tuntea antisympatiaa minua kohtaan.

Alkuperäinen kirjoittaja minävaan:
kylpytakki päällä autossa ja viereisellä torilla tuntemattoman häät

Kylpy= Tyyntä onnea
Takki=Jokin menee pielee
Häät (toisen)=Saat vieraan, joka tuottaa sinulle suurta iloa
Auto=Pääset eroon epämiellyttävästä tilanteesta
Tori=Onnistut aikomuksissasi

Alkuperäinen kirjoittaja onni löytyy arjesta:
Mä näen joskus unta, että olen parin oman isäni kanssa. Tämä askarruttanut monesti, mutten ole kehdannut keneltäkkän kysyä. Tietäisikö teistä joku, mitä tarkoittaa..

Isän näkeminen unessa= Odottamatonta iloa

mun unessa oli hyllyllinen häkkejä joissa oli vanhoja raihnaisen näköisiä laihoja rottia ja hiiriä jotka kai olin unohtanut hoitaa. aloin eläimiä ruokkimaan mutta ne lähtivät niistä häkeistään enkä halunnut koskea niihin.

Mä näen joskus unta, että olen parin oman isäni kanssa. Tämä askarruttanut monesti, mutten ole kehdannut keneltäkkän kysyä. Tietäisikö teistä joku, mitä tarkoittaa..

Mutta entä kun tämä isä ei ole vain isänä, vaan myös kumppanina??? Unessa siis seurustelen, asun ja elän yhdessä isäni kanssa

Mutta entä kun tämä isä ei ole vain isänä, vaan myös kumppanina??? Unessa siis seurustelen, asun ja elän yhdessä isäni kanssa

Insesti=Viet nopeasti jonkin työsi päätökseen

Näen aina välillä samaa unta, että olen menettänyt näön toisesta silmästäni. Unessa ei koskaan paljastu kuinka näön menetys tapahtuu, vaan huomaan vain olevani puolisokea ja ahdistun :(

Insesti=Viet nopeasti jonkin työsi päätökseen

Mä olen aina pohtinut, onko mulla "jotain hämärää" lapsuudessa, joka tulee takaumina uniin... En kyllä ymmärrä unien logiikka yhtään miten inesti ja työn päätöksen päättäminen yhteen liittyisivät..